Άμεση συνάντηση για τα προβλήματα των μελών της, ζητεί η ΟΕΛΜΕΚ από τον Υπουργό Παιδείας

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 19.2.2022
Άμεση συνάντηση για τα προβλήματα των μελών της, ζητεί η ΟΕΛΜΕΚ από τον Υπουργό Παιδείας
Στην επιστολή της προς τον Υπουργό Παιδείας, η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρει επίσης ότι «ο εκπαιδευτικός κόσμος εκφράζει την αγανάκτησή του από την αδιαφορία αυτή και ότι έχει φθάσει πλέον στα όρια του».





Άμεση συνάντηση για να εκθέσουν τα προβλήματα των μελών της, ζητεί από τον Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομο Προδρόμου η ΟΕΛΜΕΚ, η οποία παράλληλα ζητεί από τον Υπουργό την πραγματοποίηση κοινής επίσκεψης σε σχολείο Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης τις επόμενες ημέρες, «για να αποκομίσετε μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης που επικρατεί, καθώς και για την εξεύρεση λύσεων στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία».

Σε επιστολή τους προς τον Υπουργό Παιδείας την οποία έδωσε στη δημοσιότητα, ο Πρόεδρος της οργάνωσης και ο Γενικός Γραμματέας της οργάνωσης Κώστας Χατζησάββας και Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, αντίστοιχα, διατυπώνουν για μια ακόμη φορά τη θέση τους «για ανοικτά σχολεία με ασφάλεια και υγεία για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γενικά όσους συνυπάρχουν εντός των σχολικών χώρων».

Ταυτόχρονα, εκφράζουν λύπη γιατί τη μάχη εντός των σχολικών χώρων κατά της Covid-19, «τη δίνουμε κυριολεκτικά μόνοι μας, αφού δεν υπάρχει η παραμικρή στήριξη από κανέναν» και προσθέτουν ότι «αν σήμερα τα σχολεία μας είναι ανοικτά, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στις υπεράνθρωπες προσπάθειες των Διευθύνσεων και των εκπαιδευτικών κάθε σχολικής μονάδας».

«Παρόλο που έχουμε ενημερώσει πλείστες φορές τα δύο Υπουργεία, δυστυχώς, κανείς δεν έχει επισκεφθεί ένα Γυμνάσιο ή ένα Λύκειο να μιλήσει με τις Διευθύνσεις των Σχολείων και τους εκπαιδευτικούς και να ακούσει για τα προβλήματα αυτά, ώστε να καταβληθούν προσπάθειες για την εξεύρεση λύσεων για  αποσυμπίεση της επικρατούσας κατάστασης και κατά συνέπεια ομαλότερης υπό τις περιστάσεις λειτουργίας των Σχολείων μας», προστίθεται.

Στην επιστολή της προς τον Υπουργό Παιδείας, η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρει επίσης ότι «ο εκπαιδευτικός κόσμος  εκφράζει την αγανάκτησή του από την αδιαφορία αυτή και ότι έχει φθάσει πλέον στα όρια του».

Προσθέτει ότι έχουν ζητήσει έμπρακτη υποστήριξη από το Υπουργείο Παιδείας σε δύο θέματα, για να μπορέσει να υπάρξει έστω και μερική αποφόρτιση από το εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως είναι «η παραχώρηση κινήτρων στους αντικαταστάτες εκπαιδευτικούς διορίζοντας τους με πλήρες διδακτικό ωράριο, ώστε να βρίσκονται εξ ολοκλήρου στα σχολεία, τη δύσκολη αυτή περίοδο, χωρίς δυστυχώς καμία ανταπόκριση μέχρι σήμερα από πλευράς του ΥΠΠΑΝ», καθώς και «μερική μείωση των διδακτικών καθηκόντων των εκπαιδευτικών εκείνων που έχουν την ευθύνη της διαδικασίας της ιχνηλάτησης, οι οποίοι πραγματικά  έχουν καταντήσει υγειονομικοί ελεγκτές, όπως και το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό».

Αναφερόμενη στα εξωδιδακτικά καθήκοντα τα οποία επωμίζεται το εκπαιδευτικό προσωπικό, η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρει ότι αυτά είναι, μεταξύ άλλων, η τήρηση ενιαίου (πολυσέλιδου) και ημερήσιου αρχείου και καθημερινή επικαιροποίηση του, για κατάταξη των μαθητών σε εμβολιασμένους, μη εμβολιασμένους, νοσήσαντες, στενές επαφές και κατά συνέπεια υλοποίηση διαφορετικών ενεργειών, αλλά και καθημερινή παρακολούθηση για κάθε περίπτωση ξεχωριστά, η διενέργεια της διαδικασίας ιχνηλάτησης για τους μαθητές/τριες που ορίζονται ως στενές επαφές, η ενημέρωση προς το Υπουργείο Παιδείας για τους μαθητές κρούσματα και στενές επαφές, η άμεση επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών που δηλώνονται ως  στενές επαφές, οποιαδήποτε ώρα και ημέρα, και ενημέρωση τους για κατάλληλες ενέργειες και η μεταφορά των μαθητών/τριών στις Κινητές Μονάδες για έλεγχο rapid test κάθε 72 ώρες.

Καταλήγοντας, στην επιστολή της προς τον Υπουργό Παιδείας η ΟΕΛΜΕΚ ζητεί συνάντηση άμεσα, για να τον ενημερώσει «και δια ζώσης για ό,τι συμβαίνει στις σχολικές μονάδες, με στόχο την εξεύρεση λύσεων».



ΚΥΠΕ







Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΕΕ: Πράσινο φως για το 15ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας
ΚΟΣΜΟΣ

ΕΕ: Πράσινο φως για το 15ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας

ΕΕ: Πράσινο φως για το 15ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας

Σκιώδες υπουργικό ΔΗΣΥ για ακρίβεια - Τι δήλωσε η Αννίτα για αστόχευτες παροχές (βίντεο, φώτος)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σκιώδες υπουργικό ΔΗΣΥ για ακρίβεια - Τι δήλωσε η Αννίτα για αστόχευτες παροχές (βίντεο, φώτος)

Σκιώδες υπουργικό ΔΗΣΥ για ακρίβεια - Τι δήλωσε η Αννίτα για αστόχευτες παροχές (βίντεο, φώτος)

ΑΚΕΛ: Ο ΔΗΣΥ είναι το ακούραστο golden boy των τραπεζών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΚΕΛ: Ο ΔΗΣΥ είναι το ακούραστο golden boy των τραπεζών

ΑΚΕΛ: Ο ΔΗΣΥ είναι το ακούραστο golden boy των τραπεζών

Ανησυχεί η επ. Παιδείας: Λίγα τα σχολεία με τζάμια ασφαλείας - Δεν αρκεί το κονδύλι, λένε οι Σχολικές Εφορείες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανησυχεί η επ. Παιδείας: Λίγα τα σχολεία με τζάμια ασφαλείας - Δεν αρκεί το κονδύλι, λένε οι Σχολικές Εφορείες

Ανησυχεί η επ. Παιδείας: Λίγα τα σχολεία με τζάμια ασφαλείας - Δεν αρκεί το κονδύλι, λένε οι Σχολικές Εφορείες

Άμεση ανάλυση: Γιατί το Ισραήλ βομβαρδίζει στη Συρία - Η στρατηγική ευκαιρία και οι στόχοι του Τελ Αβίβ
ΚΟΣΜΟΣ

Άμεση ανάλυση: Γιατί το Ισραήλ βομβαρδίζει στη Συρία - Η στρατηγική ευκαιρία και οι στόχοι του Τελ Αβίβ

Άμεση ανάλυση: Γιατί το Ισραήλ βομβαρδίζει στη Συρία - Η στρατηγική ευκαιρία και οι στόχοι του Τελ Αβίβ