Οι πολίτες που δεν χρήζουν επείγουσας αντιμετώπισης και μεταφοράς με ασθενοφόρα, θα πρέπει να επισκέπτονται τα νοσοκομεία με το δικό τους ιδιωτικό μέσο
Σε αλλαγή των διαδικασιών που ακολουθούνται σε σχέση με την ανταπόκριση των ασθενοφόρων στις κλήσεις που αφορούν θετικά περιστατικά Covid-19, προχωρεί η Υπηρεσία Ασθενοφόρων του ΟΚΥπΥ.
Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου, η Υπηρεσία Ασθενοφόρων θα ανταποκρίνεται
μόνο στα επείγοντα θετικά περιστατικά Covid-19, όπως ακριβώς συμβαίνει και με όλες τις άλλες παθήσεις και τραυματισμούς.
Ως εκ τούτου, οι πολίτες που δεν χρήζουν επείγουσας αντιμετώπισης και μεταφοράς με ασθενοφόρα θα πρέπει να επισκέπτονται τα νοσοκομεία με το δικό τους ιδιωτικό μέσο. Επίσης, ασθενείς που λαμβάνουν εξιτήρια θα πρέπει να μεταφέρονται με ιδιωτικά μέσα και όχι με ασθενοφόρα.
Για την πιο πάνω αλλαγή, έχουν ενημερωθεί σχετικά και οι Προσωπικοί Ιατροί, οι οποίοι θα ενημερώνουν τους πολίτες πως, σε περίπτωση που κρίνουν ότι πρέπει να αξιολογηθούν κλινικά στα τμήματα Βραχείας Νοσηλείας των νοσηλευτηρίων του ΟΚΥπΥ, αλλά δεν χρήζουν επείγουσας αντιμετώπισης και μεταφοράς με ασθενοφόρα, θα πρέπει να μεταβαίνουν στα νοσηλευτήρια με ιδιωτικό μέσο.
Η Προϊστάμενη της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων, Ριάνα Κωνσταντίνου, ανέφερε πως «ο ρόλος της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων, όπως ακριβώς περιγράφεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αφορά αποκλειστικά την διάσωση ανθρώπινων ζωών και ως εκ τούτου τα ασθενοφόρα οχήματα θα πρέπει να είναι πάντα σε ετοιμότητα και διαθέσιμα προς μείωση του χρόνου ανταπόκρισης, για την άμεση παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας υγείας προς αύξηση του ποσοστού επιβίωσης του πάσχοντα».
«Σήμερα, 2 χρόνια μετά από την έναρξη της πανδημίας του Covid19 και αφού η ανθρωπότητα κατανόησε την συμπεριφορά και την δράση του ιού, έχουν αναθεωρηθεί τα πρωτοκόλλα και οι οδηγίες σε σχέση με την χρήση των ασθενοφόρων ως προς την διακίνηση των περιστατικών, έτσι ώστε οι Υπηρεσίες Ασθενοφόρων να μπορούν να επικεντρωθούν στον πραγματικό τους ρόλο που είναι η διάσωση ζώων και όχι της παροχής υπηρεσιών μεταφοράς (υπηρεσίες ταξί)», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι, η διαδικασία για κλήση ασθενοφόρου στις επείγουσες καταστάσεις δεν έχει αλλάξει και οι Προσωπικοί Ιατροί θα πρέπει να καλούν στο 112 ή στο 22887171 (Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων Ασθενοφόρων) όλο το 24ώρο για όλες τις περιπτώσεις που ασθενείς τους χρήζουν άμεσης και επείγουσας αντιμετώπισης από την Υπηρεσία Ασθενοφόρων.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.