Ελαττώματα στον σχεδιασμό του συστήματος εντολών πτήσης του Boeing 737 Max διαδραμάτισαν ρόλο κλειδί στη συντριβή του αεροσκάφους της εταιρείας Lion Air ανοικτά της Ινδονησίας, που στις 28 Οκτωβρίου 2018 είχε στοιχίσει τη ζωή σε 189 ανθρώπους, δήλωσαν σήμερα οι ινδονήσιοι ερευνητές.
«Ο σχεδιασμός και η πιστοποίηση του MCAS», ενός αυτόματου συστήματος που εμποδίζει το αεροπλάνο να πραγματοποιήσει κάθετη πτώση, «δεν ήταν οι κατάλληλοι», ανακόινωσε η εθνική επιτροπή αρμόδια για την ασφάλεια των μεταφορών σε έκθεσή της που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα στην Τζακάρτα.
Μερικούς μήνες μετά τη συντριβή αυτή, ένα αεροπλάνο του ίδιου μοντέλου της εταιρείας Ethiopian, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο ανάμεσα στην Αντίς Αμπέμπα και το Ναϊρόμπι, συνετρίβη επίσης παρασέρνοντας στον θάνατο 157 ανθρώπους.
Όλα τα 737 MAX είναι έκτοτε καθηλωμένα στο έδαφος.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.