Όπως μεταδίδει το ΓΤΠ, ο κ. Καρούσος αναφέρθηκε και σε άλλα έργα που προωθεί το Υπουργείο του όπως το σύστημα ποδηλατοδρόμων που συνδέουν το κέντρο με τα Πανεπιστήμια.
Προωθείται η μελέτη για το νέο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Λευκωσίας το οποίο βρίσκεται σε τελική φάση αξιολόγησης διαβεβαιώνοντας ότι ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενίσχυση των δημοσίων μεταφορών μέσα από τον λεπτομερή σχεδιασμό του άξονα για λεωφορειολωρίδες (άξονας τραμ), στην ανάπλαση και αναζωογόνηση των αστικών πυρήνων και ιδιαίτερα του κέντρου και σε παρεμβάσεις για μείωση της κυκλοφορίας σε ώρες αιχμής, όπως την εισαγωγή του κλιμακωτού ωραρίου είπε ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Γιάννης Καρούσος.
Τελώντας την Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2021, τα εγκαίνια της ανανεωμένης Λεωφόρου Κυριάκου Μάτση στη Λευκωσία τόνισε πως το έργο της Κυριάκου Μάτση «αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα έργου βιώσιμης κινητικότητας που συνδυάζει τόσο την ασφαλή διακίνηση των οχημάτων όσο και των πεζών και των ΑμεΑ».
Όπως μεταδίδει το ΓΤΠ, ο κ. Καρούσος αναφέρθηκε και σε άλλα έργα που προωθεί το Υπουργείο του όπως το σύστημα ποδηλατοδρόμων που συνδέουν το κέντρο με τα Πανεπιστήμια.
Είπε επίσης ότι μέσα στο Φθινόπωρο θα ολοκληρωθεί το τμήμα από το Μετόχι Κύκκου μέχρι την Πλατεία Σολωμού με δαπάνη €2,0εκ. περίπου, ενώ παράλληλα τρέχουν οι μελέτες και για τα τμήματα από το κέντρο προς Παλουριώτισσα και Καϊμακλί με στόχο να υλοποιηθούν την περίοδο 2022-2023 το κόστος των οποίων έχει υπολογιστεί γύρω στα €2,0εκ.
Ανέφερε ακόμα ότι μέσα στο 2022 αναμένεται να προωθηθεί η ολοκλήρωση της Λεωφόρου Αμμοχώστου με δαπάνη €6,0εκ. , προσθέτοντας ότι στις αρχές του 2021 ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση των συστημάτων φώτων τροχαίας στην Λευκωσία με κόστος €1,5εκ. ενώ μέσα στο Φθινόπωρο προγραμματίζεται η προσφοροδότηση του νέου συστήματος ελέγχου φώτων τροχαίας με εκτιμώμενο κόστος στα €5,0εκ.
Ο Δήμαρχος Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης μίλησε για ένα εξαιρετικής σημασίας έργο σε μια πολυσύχναστη λεωφόρο της πρωτεύουσας η οποία για δεκαετίες παρουσίαζε προβλήματα με σημαντικότερο αυτό της μη ασφαλούς διακίνησης πεζών και οχημάτων και έκανε ιδιαίτερη μνεία στην προσβασιμότητα των πεζοδρομίων.
Είπε ακόμη ότι στόχος του Δήμου δεν είναι μόνο η ανάπλαση κεντρικών λεωφόρων αλλά και αναβάθμιση των γειτονιών μέσω της δημιουργίας δικτύου πεζοδρομίων που τις διασυνδέουν με τους κεντρικούς οδικούς άξονες.
Το έργο της Κυριάκου Μάτση κρίνεται ως εξαιρετικής σημασίας έργο το οποίο αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την αισθητική της πολυσύχναστης λεωφόρου διατηρώντας όμως τον ιδιαίτερο περιβαλλοντικό χαρακτήρα της με προστασία των μεγάλων δέντρων και ενίσχυση του πρασίνου με νέες φυτεύσεις, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Επί της λεωφόρου έχουν ήδη φυτευτεί 90 ώριμα δέντρα, αναρριχητικά και καλλωπιστικά φυτά, έχει τοποθετηθεί μοντέρνα αστική επίπλωση, σύγχρονος φωτισμός, υδάτινα στοιχεία και υπογειοποιήθηκαν όλες οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.
Τα πλήρως προσβάσιμα πεζοδρόμια που έχουν δημιουργηθεί επιτρέπουν την ασφαλή και άνετη διακίνηση πεζών και ΑμεΑ ενώ το έργο έχει στοχεύσει και πετύχει την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας σε ένα δρόμο που προηγουμένως ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνος.
Για την εξυπηρέτηση των εμπορικών χρήσεων της λεωφόρου, έχουν δημιουργηθεί 25 χώροι στάθμευσης επί του οδοστρώματος (μεταξύ των οποίων και για οχήματα τροφοδοσίας), ενώ χώροι στάθμευσης προς εξυπηρέτηση των πολιτών υπάρχουν και στις παρόδους.
Πηγή: ΚΥΠΕ
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.