Φόρμα αναζήτησης

Ευρωπαϊκές εκλογές: Πρωτοφανής επιτυχία της ενημερωτικής εκστρατείας του ΕΚ

Από τη στιγμή που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη 25 Απριλίου, το τρίλεπτο φιλμ έχει παιχτεί πάνω από 75 εκατομμύρια φορές μέχρι τις 10:00 π.μ. της Πέμπτης 2 Μαΐου. Τα νούμερα αυτά δεν έχουν προηγούμενο για ενημερωτική εκστρατεία των ευρωπαϊκών θεσμών.

Το φιλμ συνοδεύεται από υπότιτλους στις 24 επίσημες γλώσσες της ΕΕ καθώς και άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες, διαφορετικές εκδοχές για συγκεκριμένες χώρες στην ίδια γλώσσα (32 στο σύνολό τους), καθώς και πέντε διεθνώς σημαντικές γλώσσες (αραβικά, κινέζικα, ρωσικά, χίντι και τούρκικα). Έχουν επίσης παραχθεί 31 εκδόσεις σε νοηματικές γλώσσες και τη διεθνή νοηματική, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κωφών (EUD).

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frédéric Planchon, σε συνεργασία με την ανάδοχο του Κοινοβουλίου για την ανάπτυξη και παραγωγή του φιλμ «European Broadcast Partners» και των συνεργατών της «& Co./NoA», αποτυπώνει τις έντονες, όμορφες και εύθραυστες στιγμές του ερχομού των νεογέννητων παιδιών στον κόσμο μας σε όλη την Ευρώπη, στοχεύοντας να μας κάνει να αναλογιστούμε γιατί ψηφίζουμε. Όλες οι γεννήσεις που απεικονίζονται στο φιλμ έχουν καταγραφεί σε πραγματικές συνθήκες. Ως ένα από τα κεντρικά σημεία της ενημερωτικής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις εκλογές του 2019, το φιλμ αποσκοπεί στο να συναισθανθούν οι Ευρωπαίοι τις κοινές τους αρχές, αισθήματα και ευθύνες. Με τα λόγια της νεαρής αφηγήτριας: «Καθένας μας μπορεί να αφήσει το στίγμα του, αλλά μαζί μπορούμε να κάνουμε πραγματική διαφορά».

Η εκστρατεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου περιλαμβάνει επίσης την πλατφόρμα aftitiforapsifizw.eu/ για την εμπλοκή των ενδιαφερόμενων με τις ευρωπαϊκές εκλογές. Μέχρι στιγμής, πάνω από 270.000 άτομα έχουν εγγραφεί.

Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν σε όλες τις χώρες τις ΕΕ το διάστημα 23 με 26 Μαΐου.