Η απόφαση της Ακαδημίας να παρουσιάσει 4 κατηγορίες βραβείων (Φωτογραφίας, Μοντάζ, Μικρού Μήκους Ταινία και Μακιγιάζ), εκτός τηλεοπτικής μετάδοσης, ξεσήκώσε το Χόλιγουντ
Ήταν στραβό το κλίμα, ήρθε και μια ακόμα απόφαση της Ακαδημίας Κινηματογράφου να κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα... Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι νικητές των τεσσάρων κατηγοριών Όσκαρ, «Καλύτερη Φωτογραφία», «Μακιγιάζ και Κομμώσεις», «Μοντάζ» και «Μικρού Μήκους Live Action», θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων. Και το Χόλιγουντ ξεσηκώθηκε.
Κι ενώ οι φήμες για εφαρμογή του συγκεκριμένου σχεδίου από τη διοργάνωση κυκλοφορούσαν από τον Αύγουστο, είναι η πρώτη φορά που η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκαλύπτει ποιες κατηγορίες θα επηρεαστούν. Όπως όμως ήταν αναμενόμενο, ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων από τη βιομηχανία του κινηματογράφου κατακρίνει αυτή την απόφαση, χαρακτηρίζοντάς την «ντροπιαστική», κυρίως για τους παραγωγούς που εργάζονται πίσω από την κάμερα, αλλά και τους μακιγιέρ.
Ο δρόμος προς την 91η Τελετή Απονομή των Βραβείων Όσκαρ έχει αποδειχθεί ένας τεράστιος πονοκέφαλος για την Ακαδημία. Πρώτα δεν κατάφερναν να βρουν παρουσιαστή, μετά το σκάνδαλο με τον Κέβιν Χαρτ. Μετά, πήραν πίσω την απόφασή τους ότι μόνο δυο τραγούδια θα «χωρούσαν» στην ζωντανή μετάδοση και αναγκάστηκαν να επιτρέψουν και στα πέντε τραγούδια να ερμηνευτούν live. Τέλος, υπήρξαν αρκετές καταγγελίες πως η Ακαδημία άσκησε επαγγελματικές απειλές για να εκφοβίσει τους σταρ ώστε να δεχτούν να παρουσιάσουν βραβεία στην οσκαρική τελετή.
Στην λίστα αυτή των κακών αποφάσεων έρχεται να προστεθεί και η απόφαση της Ακαδημίας να παρουσιάσει 4 κατηγορίες βραβείων (Φωτογραφίας, Μοντάζ, Μικρού Μήκους Ταινία και Μακιγιάζ), εκτός τηλεοπτικής μετάδοσης, στα διαλείμματα της live τελετής και να μοντάρει γρήγορα αποσπάσματα των ευχαριστήριων λόγων για να παιχτούν στους τίτλους τέλους. Όπως ήταν φυσικό, οι αντιδράσεις ήρθαν με μορφή τσουνάμι.
Η αντίδραση του ΚουαρόνΟ σκηνοθέτης του Ρόμα, Αλφόνσο Κουαρόν, που είναι και προσωπικά υποψήφιος για Όσκαρ Φωτογραφίας εκτός από Σκηνοθεσίας, ορίτζιναλ σεναρίου και καλύτερης ταινίας, έγραψε στο Twitter: “Δεν υπήρξε ποτέ καμία ταινία χωρίς Φωτογραφία (CINEMAtography στα αγγλικά) και χωρίς μοντάζ”, ενώ ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, νικητής στην κατηγορία Καλύτερη Σκηνοθεσία το 2018 για την ταινία “The Shape of Water”, έγραψε: “Δεν ξέρω ποιες κατηγορίες θα έπρεπε να βραβευτούν στα διαλείμματα, αλλά έλεος: Η Φωτογραφία και το μοντάζ είναι στην καρδιά της Τέχνης μας”.
CNN.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.