POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για προστασία από γρίπη και κρυολόγημα



Ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα είναι μια καλή άμυνα απέναντι στις ιώσεις και το κρυολόγημα.

«Σύμμαχός» μας σε αυτή την αποστολή είναι κυρίως ο ψευδάργυρος, καθώς συμβάλλει αποδεδειγμένα στη προστασία από τους ιούς και μειώνει τη διάρκεια των δυσάρεστων συμπτωμάτων σε περίπτωση που αρρωστήσουμε. Αυτή η θετική συμβολή του ψευδαργύρου οφείλεται κυρίως στην ιδιότητά του να εμποδίζει την αναπαραγωγή των ιών όταν εισβάλλουν στον οργανισμό.

Οι γυναίκες χρειάζονται καθημερινά 8 mg ψευδαργύρου, ενώ οι άντρες 11 mg. Στην παρακάτω gallery θα δεις 13 τροφές που θα σε βοηθήσουν να καλύψεις τις καθημερινές σου ανάγκες σε πολύτιμο ψευδάργυρο.

1. Στρείδια: Ένα μεγάλο στρείδι παρέχει περίπου 1 mg ψευδαργύρου
2. Μοσχάρι: Μερίδα 90 γραμμαρίων παρέχει 7 mg ψευδαργύρου
3. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά: Μερίδα 240 γραμμαρίων παρέχει 2 mg ψευδαργύρου
4. Ελβετικό τυρί: Μερίδα 30 γραμμαρίων παρέχει 1,2 mg ψευδαργύρου
5. Ρεβίθια: Μισό φλιτζάνι παρέχει 2,8 mg ψευδαργύρου
6. Κόκκινα φασόλια: Μισό φλιτζάνι παρέχει 0,9 mg ψευδαργύρου
7. Κοτόπουλο: Μερίδα 120 γραμμαρίων παρέχει 3,2 mg ψευδαργύρου
8. Χοιρινό: Μερίδα 90 γραμμαρίων παρέχει 1,8 mg ψευδαργύρου
9. Κάσιους: Μερίδα περίπου 30 γραμμαρίων παρέχει 1,6 mg ψευδαργύρου
10. Κινόα: Ποσότητα ¾ του φλιτζανιού παρέχει 2 mg ψευδαργύρου
11. Βρόμη: Μισό φλιτζάνι παρέχει 1,6 mg ψευδαργύρου
12. Ηλιόσποροι: Μερίδα 30 γραμμαρίων παρέχει 1,5 mg ψευδαργύρου
13. Μπρόκολο: Μισό φλιτζάνι παρέχει 0,25 mg ψευδαργύρου

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.