POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Τηλεργασία: Τι πρέπει να προσέξουμε για να μην το παρακάνουμε με το φαγητό



Η τηλεργασία έγινε για τους περισσότερους η νέα καθημερινότητά μας. Αυτό σημαίνει πολλές ώρες στο σπίτι, το οποίο πολλές φορές συνεπάγεται και αύξηση στο φαγητό μας σε ποσότητα αλλά και σε επιλογές.

Οι πιο κάτω συμβουλές μπορεί να μας βοηθήσουν προκειμένου να μην χάνουμε τον έλεγχο με αποτέλεσμα την πρόσληψη βάρους αλλά και επιβάρυνση της υγείας μας.

Κάνε πρόγραμμα
Προσπάθησε να τρως πρωινό εντός μιας ώρας από τη στιγμή που ξυπνάς και μετά 3 γεύματα χωρισμένα μέσα στη μέρα. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις την υπερκατανάλωση φαγητού (συνήθως ανθυγιεινού).

Νερό και αλκοόλ
Έχε πάντα δίπλά σου ένα ποτήρι νερό και ανανέωνέ το μέσα στη μέρα. Απέφυγε αναψυκτικά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Πρόσεχε, να μην καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες αλκόολ στο σπίτι. Όχι μόνο γιατί το αλκοόλ έχει πολλές θερμίδες αλλά και γιατί συχνά αυξάνει την όρεξη και σε οδηγεί να φας πράγματα που πιθανόν να μην έτρωγες αν δεν είχες πιει ποτό.

Πεινάς πραγματικά;
Κατά τη διάρκεια μιας αγχώδους περιόδου, είναι δύσκολο να ξεκαθαρίσεις αν πεινάς πραγματικά -με την έννοια ότι το σώμα σου χρειάζεται θρεπτικά συστατικά- ή αν συνδέεται με την ψυχολογική σου κατάσταση. Η φυσική πείνα έχει συγκεκριμένα συμπτώματα. Από την άλλη, αν έχεις φάει ένα ισορροπημένo γεύμα και το στομάχι σου είναι γεμάτο αλλά εσύ πεινάς, αυτό ίσως είναι ένα σύμπτωμα άγχους ή μοναξιάς.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.