Φόρμα αναζήτησης

Τι πρέπει να προσέξεις αν κοιμάσαι πάνω από 9 ώρες το βράδυ

Οι ειδικοί συνιστούν ο βραδινός μας ύπνος να είναι περίπου 8 ώρες. Με αυτό τον τρόπο ξεκουράζεται ο εγκέφαλος και μπορεί ο οργανισμός να ανταποκριθεί καλύτερα στις υποχρεώσεις της ημέρας. Οι λιγότερες ώρες ύπνου μπορεί να μας κάνουν να νιώθουμε εξάντληση και καταπονούν τον οργανισμό. Αλλά τι συμβαίνει αν κοιμόμαστε περισσότερες από εννιά; Οι ειδικοί προειδοποιούν και σε αυτή την περίπτωση…

Σύμφωνα με τους ειδικούς, αν έχεις παρατηρήσει ότι χρειάζεσαι 9 με 10 ώρες ύπνο ή και παραπάνω και αισθάνεσαι κουρασμένος, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά.

Σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε συχνά για την υπερυπνία. Ουσιαστικά είναι μια κατάσταση γνωστή για την αυξημένη διάρκεια ύπνου κατά τη διάρκεια της νύχτας ή της ημέρας. Καλό είναι να παρατηρήσεις τις συνήθειες του ύπνου σου καθώς ένα από τα σημάδια ότι μπορεί να πάσχεις από καρδιακή νόσο μπορεί να είναι ο ύπνος. Αυτό περιλαμβάνει επίσης υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Επίσης μην αμελείς να ελέγχεις και τον θυρεοειδή σου καθώς η υπνηλία και τάση για πολλές ώρες ύπνου είναι μια ένδειξη. Σε κάθε περίπτωση αν παρατηρήσεις ότι κοιμάσαι συχνά πάνω από 9 ώρες και πάλι χρειάζεται ξυπνητήρι για να σηκωθείς από το κρεβάτι.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.