Φόρμα αναζήτησης

Dolce & Gabbana: Η θριαμβευτική επιστροφή

Το σόου και οι δημιουργίες έκαναν κριτικούς και καλεσμένους να καταχειροκροτήσουν, να συμφωνήσουν ότι το σχεδιαστικό δίδυμο είναι μοναδικό κα να αποκαταστήσουν με αυτόν τον τρόπο το όνομα του οίκου τους μετά το τεράστιο λάθος που έκαναν στην προσπάθεια να προωθήσουν το σόου τους στη Σαγκάη, το οποίο και ακυρώθηκε.Η καμπάνια που δημιουργήθηκε καταγγέλθηκε ως ρατσιστική και προκάλεσε την οργή των χρηστών των social media.

Στο βίντεο που αναρτήθηκε στο Weibo, την πιο αγαπητή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, εμφανίζεται μία Ασιάτισσα, η οποία προσπαθεί με τεράστιο κόπο να φάει ιταλικό φαγητό και πιάτα όπως ζυμαρικά, πίτσα και cannoli χρησιμοποιώντας τσόπστικς! Οι χρήστες του διαδικτύου θεώρησαν ότι βασίζεται σε κινέζικα στερεότυπα και οδήγησαν τους υπεύθυνους δημοσίων σχέσων του οίκου Dolce & Gabbana να κατεβάσουν το βίντεο μέσα σε 24 ώρες.

Στη νέα συλλογή δεν έγινε τίποτα τυχαία. Το ιστορικό Palazzo Litta στο Μιλάνο, επιλέχθηκε για το σόου, ένα κτήριο εξαιρετικής αισθητικής και αρχιτεκτονικής. Για πρώτη φορά στην ιστορία του οίκου η Alta Moda συλλογή για γυναίκες παρουσιάστηκε μαζί με την Alta Sartoria συλλογή για τους άντρες. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν σχεδόν 200 διαφορετικά looks και οι δημιουργίες έκλειναν στην καρδιά τους Τέχνη, κουλτούρα και αναφορές σε ιστορικά γεγονότα.