Φόρμα αναζήτησης

Σταρ του Χόλιγουντ: αγώνας για μια θέση σε σειρά του Netflix

«Το καλό υλικό μπορεί πάντα να προσελκύσει μεγάλα ταλέντα» ισχυρίζεται από την πλευρά του ο Ντέιβιντ Σταπφ, ο πρόεδρος του CBS. Δεν είναι άλλωστε λίγοι οι μάνατζερ που παρακινούν τους πελάτες τους να μην… σνομπάρουν τις κλασικές σειρές των 22 επεισοδίων στους αμερικανικούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Σημειώνουν δε, πως μια τέτοια δουλειά μπορεί να αποφέρει περισσότερα χρήματα από τα πρότζεκτ του Netflix που είναι συνήθως των 10-12 επεισοδίων.

Παρόλα αυτά, η ανταπόκριση που έχουν οι σειρές των ψηφιακών και συνδρομητικών μέσων γέρνει την πλάστιγγα προς το μέρος του, αναφορικά με την προτίμηση των καλλιτεχνών. Είναι χαρακτηριστικό πως στα βραβεία Emmy του 2018, μόλις δύο προγράμματα από την… συμβατική τηλεόραση βρέθηκαν υποψήφια, ενώ κανέναν δεν έφυγε με το τιμητικό τρόπαιο.

Πέραν των βραβείων, δεν είναι τυχαίο πως το Netflix έχει ήδη συνεργαστεί με τεράστιους σταρ, όπως η Σάντρα Μπούλοκ, η Γουαϊνόνα Ράιντερ και αναγνωρισμένους σκηνοθέτες, όπως ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και Μάρτιν Σκορτσέζε. Ακόμη και το πρώην προεδρικό ζεύγος, ο Μπαράκ και η Μισέλ Ομπάμα, έχει υπογράψει συμβόλαιο με την πλατφόρμα, προκειμένου να ετοιμάσει τηλεοπτικά προγράμματα για το Netflix.

Το Netflix δείχνει τον δρόμο
Εκείνο που πρέπει να κρατήσει κανείς, με δεδομένο πως στην αρένα θα μπουν πολύ σύντομα και η Disney, αλλά και η Apple, είναι πως η τηλεόραση στην Αμερική αλλάζει ριζικά. Τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα συνειδητοποιούν πως πρέπει, προκειμένου να εξασφαλίσουν μεγάλα ονόματα, να είναι πιο ευέλικτα. Παλιότερα, συνήθιζαν να απαιτούν αποκλειστικότητα και δέσμευση από τους ηθοποιούς για συγκεκριμένο αριθμό σεζόν και επεισοδίων ανά χρόνο.

Επίσης, η όλη βιομηχανία στρέφεται σε σειρές που ακολουθούν μια πολύ σφιχτή, κινηματογραφική θα έλεγε κανείς πλοκή και όχι σε αυτοτελείς ιστορίες ανά επεισόδιο. Είναι το… μυστικό των νέων σειρών για να «κολλάνε» οι τηλεθεατές και να παρακολουθούν ασταμάτητα ένα πρόγραμμα