Έχουν περάσει 22 χρόνια κι ακόμα δημοσιοποιούνται στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου στο οποίο επέβαιναν η Νταϊάνα και ο σύντροφός της.
Ήταν 31 Αυγούστου του 1997 όταν ανακοινώθηκε πως η πριγκίπισσα Νταϊάνα έχασε τη ζωή της σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο Παρίσι. Τα σενάρια "συνωμοσίας" από τότε μέχρι και σήμερα είναι χιλιάδες. Οι μαρτυρίες που κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητας άλλες τόσες. Για αυτό το δυστύχημα έχουν χυθεί τόνοι μελανιού και έχουν γραφτεί από το ότι έφταιγαν οι παπαράτσι που καταδίωκαν το αυτοκίνητο μέχρι πως υπήρχε δολιοφθορά από το Παλάτι.
Έχουν περάσει 22 χρόνια κι ακόμα δημοσιοποιούνται στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου στο οποίο επέβαιναν η Νταϊάνα και ο σύντροφός της. Οι νέες πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν μέσα από το ντοκιμαντέρ «Ο θάνατος της Νταϊάνα: Μια απίστευτη αποκάλυψη», αναφέρουν πως το αυτοκίνητο με το οποίο βρήκαν τον θάνατο ήταν σε κακή κατάσταση.
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε ήταν «ένα επικίνδυνο επισκευασμένο σαράβαλο» και υποστήριξαν ότι δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί. Σε αυτό συμπληρώνουν πως αν κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ. ο οδηγός δύσκολα θα μπορούσε να το συγκρατήσει σε ό,τι συνέβαινε. Αν και οι προειδοποιήσεις είχαν γίνει δύο μήνες πριν το δυστύχημα, δεν ελήφθησαν υπόψη από τους υπεύθυνους.
Η συγκεκριμένη λιμουζίνα ανήκε στο στόλο των αυτοκινήτων του Παρισινού Ritz Hotel, στο Παρίσι, ιδιοκτησίας του Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ, πατέρα του Ντόντι και όσοι γνωρίζουν λένε πως είχε ατυχήματα αρκετές φορές στο παρελθόν. Στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στη Γαλλία αναφέρθηκε επίσης πως τον Ιανουάριο του 1995 ένας κρατούμενος που είχε βγει με άδεια έκλεψε το αυτοκίνητο για να κάνει βόλτες στο Παρίσι, με το οποίο και τράκαρε, καταλήγοντας με την οροφή στο έδαφος, αφού είχε αναπτύξει ταχύτητα πάνω από 160χλμ.
Οι εμπειρογνώμονες δήλωσαν πως το όχημα είχε καταστραφεί πλήρως και ήταν αδύνατο να φτιαχτεί, για αυτό και η ασφαλιστική έδωσε αποζημίωση. Τελικά, ένας μηχανικός ανέλαβε να το ανακατασκευάσει και να το πουλήσει στην Etoile Limousines, ακόμα κι αν ήταν τόσο επικίνδυνο που δεν έπρεπε να επιστρέψει στην κυκλοφορία.
Ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ από την πρώτη στιγμή υποστήριξε ότι το δυστύχημα ήταν αποτέλεσμα δολιοφθοράς της ΜΙ6 κατόπιν εντολής της βασιλικής οικογένειας. Το 2008, όμως, ένας Βρετανός δικαστής στο πόρισμά του έκανε λόγο για «βαριά αμέλεια» του οδηγού της πριγκίπισσας, του Ανρί Πολ, ο οποίος σκοτώθηκε κι εκείνος στο ίδιο τροχαίο. Μάλιστα, τον κατηγορούσαν ότι έτρεχε με πάνω από 190 χλμ. με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάτω από τη γέφυρα Αλμά, ενώ ήταν μεθυσμένος, είχε πάρει αντικαταθλιπτικά και προσπαθούσε να αποφύγει τους παπαράτσι. Το ίδιο πόρισμα ανέφερε ότι η Ντταϊάνα δε φορούσε ζώνη και το αυτοκίνητο χτύπησε σε κολώνες της γέφυρας και δεν φαινόταν να έχει εμπλοκή με άλλο όχημα.
Με αυτά τα στοιχεία θα μπορούσε κάποιος να καταλήξει ότι δεν υπήρχε καμία απολύτως συνωμοσία και ότι το τραγικό γεγονός ήταν ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα και τίποτε άλλο.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.