Τρεις τροφές για καλύτερο ύπνο

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 23.4.2018
Τρεις τροφές για καλύτερο ύπνο
Ένας καλός και ήρεμος ύπνος είναι βασικός για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στην απαιτητική καθημερινότητα. Τι μπορεί να βοηθήσει

Ωστόσο, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου μας, όπως το στρώμα, μια θορυβώδης περιοχή και η διατροφή μας.


Πολλές φορές οι αϋπνίες μπορεί να οφείλονται σε αυτά που τρώμε λίγο πριν κοιμηθούμε. Δείτε παρακάτω τρεις τροφές που βοηθούν στο να έχουμε έναν καλύτερο και πιο ήσυχο ύπνο.


1. Μπανάνες
Είναι πλούσιες σε κάλιο και σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου (NSF) των ΗΠΑ, το κάλιο στις μπανάνες λειτουργεί ως μυοχαλαρωτικό και προετοιμάζει το σώμα για ύπνο.


2. Ανάλατοι ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί περιέχουν μαγνήσιο, ένα μέταλλο που συμβάλλει στη μετάδοση των νευρικών ερεθισμάτων και χρησιμοποιείται στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες, ώστε να επέλθει η επιθυμητή χαλάρωση και να βελτιωθεί η ποιότητα του ύπνου.


3. Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα
Τα γαλακτοκομικά είδα είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ το οποίο ευνοεί την παραγωγή σεροτονίνης, που έχει αγχολυτική δράση στον οργανισμό μας. Όπως προκύπτει από διάφορες έρευνες, ακόμη και μικρή ποσότητα μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι, ένα ποτήρι γάλα, για παράδειγμα, μπορεί να συμβάλει σημαντικά σ’ έναν ήρεμο ύπνο.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αυξημένα τα περιστατικά θερμικής εξάντλησης στα νοσοκομεία - Πώς να προλάβουμε τη θερμοπληξία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυξημένα τα περιστατικά θερμικής εξάντλησης στα νοσοκομεία - Πώς να προλάβουμε τη θερμοπληξία

Αυξημένα τα περιστατικά θερμικής εξάντλησης στα νοσοκομεία - Πώς να προλάβουμε τη θερμοπληξία

Οι "27" της ΕΕ αποτιμούν τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών - Στις Βρυξέλλες ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι "27" της ΕΕ αποτιμούν τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών - Στις Βρυξέλλες ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης

Οι "27" της ΕΕ αποτιμούν τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών - Στις Βρυξέλλες ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης

Σε νέα στρέβλωση οδηγείται το ΓεΣΥ: Νοσήλια σε όσους δεν αποχωρούν μετά το εξιτήριο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε νέα στρέβλωση οδηγείται το ΓεΣΥ: Νοσήλια σε όσους δεν αποχωρούν μετά το εξιτήριο

Σε νέα στρέβλωση οδηγείται το ΓεΣΥ: Νοσήλια σε όσους δεν αποχωρούν μετά το εξιτήριο

Κύπρος: Πράσινες επενδύσεις €3,1 δισ. έως το 2030
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κύπρος: Πράσινες επενδύσεις €3,1 δισ. έως το 2030

Κύπρος: Πράσινες επενδύσεις €3,1 δισ. έως το 2030

Πυρηνικά όπλα: Οι δαπάνες απογειώνονται - 85 δισεκ. ευρώ από εννέα κράτη τα τελευταία πέντε χρόνια

Πυρηνικά όπλα: Οι δαπάνες απογειώνονται - 85 δισεκ. ευρώ από εννέα κράτη τα τελευταία πέντε χρόνια

Πυρηνικά όπλα: Οι δαπάνες απογειώνονται - 85 δισεκ. ευρώ από εννέα κράτη τα τελευταία πέντε χρόνια