Φόρμα αναζήτησης

Οργανισμοί κολοσσοί προωθούν τη θεσμική εκστρατεία του ΕΚ ενόψει ευρωεκλογών

Έχοντας κατανοήσει ότι οι Ευρωεκλογές της 26ης Μαΐου είναι πιθανότατα οι πιο σημαντικές στην πρόσφατη ιστορία μας, μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί συ στρατεύονται και προωθούν τα δικά τους μηνύματα, ενισχύοντας τις προσπάθειες της ενημερωτικής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενθαρρύνοντας τους ευρωπαίους πολίτες να ψηφίσουν.

Ανάμεσα στις εταιρίες είναι η Lufthansa, Volkswagen, Spotify, Vogue Uomo, Snapchat, Lime, Tinder, Telecom, King, Business Europe.

Πιο συγκεκριμένα:

H αεροπορική εταιρεία Lufthansa παρακινεί τους πολίτες να πουν Ναι στην Ευρώπη με μήνυμα που τοποθέτησε στα αεροπλάνα της.

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, για να προωθήσει τη θεσμική εκστρατεία, στέλνει το μήνυμα η “Η Volkswagen ψηφίζει για την Ευρώπη” με ένα μεγάλο πανό που τοποθέτησε σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της στη Γερμανία,

Το Spotify το οποίο προσφέρει δικτυακές υπηρεσίες “μετάδοσης” (streaming) μουσικής έχει ειδική λίστα με τραγούδια για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές και μέσω εφαρμογής στέλνει μηνύματα και ανακοινώσεις στους χρήστες για τις Ευρωεκλογές.

Το περιοδικό Vogue Uomo (διεθνής έκδοση) δημοσίευσε ένα ερωτικό γράμμα με παραλήπτη την Ευρώπη, ενώ παράλληλα κυκλοφόρησε με 7 διαφορετικά εξώφυλλα αφιερωμένα στην Ευρώπη. Ανάμεσα στις διασημότητες που κοσμούν τα εξώφυλλα του είναι η Γαλλίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Vanessa Paradis και ο Σουηδός ηθοποιός Joel Kinnaman. Ο αρχισυντάκτης του περιοδικού, Emanuele Farneti τόνισε ότι “Μιλώντας για την Ευρώπη, επιλέγουμε να τονίσουμε τι μας ενώνει αντί για το τι μας χωρίζει – να δείξουμε τα πρόσωπα, τους τόπους, τις ιστορίες, τα όνειρα που κάνουν το ευρωπαϊκό οικοδόμημα ακόμη σχετικό.” Η εκστρατεία συνεχίζεται στο Instagram με το hashtag #weloveEU.