POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Οι 3 τρόποι για να κόψεις πιο εύκολα τη ζάχαρη



Αν είσαι λάτρης των γλυκών, σίγουρα σου είναι δύσκολο να την αποχωριστείς μια και καλή από την καθημερινότητά σου. Η επιθυμία για κάτι γλυκό είναι εκεί, για να σου υπενθυμίζει την αδυναμία σου. Ωστόσο, αν έχεις βάλει σκοπό να κόψεις τη ζάχαρη, παρακάτω θα βρεις τρία tips που θα σε βοηθήσουν να μην την αποζητάς συνεχώς.

Πώς να κόψω τη ζάχαρη;
3 tricks για να μην νιώσεις ότι την έβγαλες από τη διατροφή σου:

1. Αντικατάστησε τα γλυκά με ένα φρούτο

Μπορεί να ακούγεται βαρετό, όμως, εξασκώντας τον εαυτό σου, θα συνηθίσεις να γεύεσαι τη φυσικά γλυκιά γεύση των φρούτων και, μάλιστα, θα σου φαίνεται… πολύ γλυκιά! Την επόμενη φορά που θα νιώσεις ανάγκη για κάτι με ζάχαρη, δε χρειάζεται να μην “ακούσεις” τις ανάγκες του σώματός σου, αλλά αντί για σοκολάτα ή κάποιο γλύκισμα, προτίμησε να φας ένα φρέσκο φρούτο. Περίμενε περίπου μισή ώρα και θα δεις πως η ανάγκη του οργανισμού σου έχει καλυφθεί και με το παραπάνω!

2. Σε κάθε κυρίως γεύμα φρόντισε να υπάρχει ο συνδυασμός: καλοί υδατάνθρακες – φυτικές ίνες – πρωτεΐνη και καλά λιπαρά

Αποφεύγοντας την ισορροπία στο γεύμα σου, όπως είναι η έλλειψη υδατανθράκων, μπορεί να σε οδηγήσει σε λιγούρες για κάτι γλυκό, αφού τα επίπεδα σακχάρου δεν είναι εκεί που πρέπει. Φρόντισε λοιπόν κάθε σου γεύμα να αποτελείται από τον παραπάνω συνδυασμό και επέλεξε υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη όπως η κινόα, η γλυκοπατάτα ή τα ρεβίθια.

3. Απόφυγε τις επιλογές με πρόσθετη ζάχαρη

Αν η επιθυμία σου για γλυκό δεν μπορεί, τελικά, να καταπολεμηθεί, φρόντισε να επιλέξεις κάτι χωρίς έξτρα ζάχαρη. Για παράδειγμα, επίλεξε να φας μαύρη σοκολάτα αντί για γάλακτος, που θα σε βοηθήσει να απολαύσεις κάτι γλυκό με λιγότερη ποσότητα ζάχαρης.

Πηγή: shape.gr

 

Ρουμανία: Εμβολιασμός κατά της Covid-19 στο κάστρο του κόμη Δράκουλα με δωρεάν περιήγηση στο χώρο

Μαρία Φιλίππου: Η πανδημία και η πρώτη καραντίνα μου έχουν αφήσει ένα κουσούρι

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.