Φόρμα αναζήτησης

Κορεσμένα λιπαρά: Σε ποιες τροφές περιέχονται σε μεγάλες ποσότητες

Όταν μιλάμε για λιπαρά θα πρέπει να γίνει μια σημαντική διάκριση: τα «κακά» (ή τρανς) λιπαρά πράγματι μπορούν να επιβαρύνουν τον οργανισμό μας και να οδηγήσουν στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Στην αντίπερα όχθη βρίσκονται τα καλά λιπαρά: αυτά που βοηθούν στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού, μας δίνουν ενέργεια και εξασφαλίζουν ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και λαμπερή επιδερμίδα.

Τα «κακά» λιπαρά (κορεσμένα) τα συναντάμε στα παχιά τυριά, στα γλυκά, στα αλλαντικά, σε σος (όπως πχ. τη μαγιονέζα), στο βούτυρο και γενικά στα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Τα κορεσμένα λιπαρά έχουν τη φήμη των κακών λιπαρών, γιατί αυξάνουν τη χοληστερίνη στο αίμα και κάνουν κακό στα αγγεία μας.

Τα κορεσμένα λιπαρά ανήκουν στην κατηγορία των ζωικών λιπαρών που θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Καλό θα είναι να αποτελούν λιγότερο από 25% των συνολικών λιπαρών που καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα και τα υπόλοιπα να είναι πολυακόρεστα, φυτικά λιπαρά.

10 τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά:

1. Bούτυρο

2. Σαντιγί

3. Γλυκά

4. Αλλαντικά

5. Τυρί

6. Πλήρες γάλα

7. Παϊδάκια

8. Μαγιονέζα

9. Μπέικον

10. Σοκολάτα

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.