1) Ψήστε το κρέας αργά σε χαμηλότερη θερμοκρασία, αντί για ψήσιμο σε δυνατή φωτιά. Το καρβούνιασμα (η απανθράκωση) μπορεί να είναι η αιτία σχηματισμού καρκινογόνων ενώσεων.

2) Απομακρύνετε το λίπος πριν από το ψήσιμο του κρέατος στη σχάρα.

3) Μαρινάρετε το κρέας για τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από το ψήσιμο στη σχάρα. Καλό μαρινάρισμα γίνεται με ξύδι, χυμό εσπεριδοειδών, μπύρα, κρασί ή πράσινο τσάι.

4) Για ένα πιο υγιεινό γεύμα, ψήστε στη σχάρα ντομάτες, κρεμμύδια, κολοκυθάκια, μανιτάρια, ανανά, πιπεριές ή μπιφτέκια λαχανικών.

5) Πετάξτε ό,τι έχει απομείνει από την μαρινάδα.

6) Κρατήστε τη σχάρα σας καθαρή.