Φόρμα αναζήτησης

Φούσκωμα: Ποια φρούτα πρέπει να αποφεύγετε

Τα φρούτα αποτελούν βασικό τμήμα μιας ισορροπημένης διατροφής, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες.

Κάποια από αυτά όμως, λόγω της φρουκτόζης που περιέχουν αλλά και των φυτικών ινών, οι οποίες επιβραδύνουν την πέψη, μπορεί να προκαλέσουν πρήξιμο στην κοιλιά.

Αν υποφέρετε συχνά από φούσκωμα και πρήξιμο στην κοιλιά, δείτε ποια φρούτα πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο ή να αποφεύγετε για όσο διάστημα διαρκεί το σύμπτωμα:

Μήλα: Eίναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα τα πράσινα, αλλά και σε φρουκτόζη. Γι’ αυτό χωνεύονται δύσκολα από τον οργανισμό. Για να μην σας προκαλέσει πρήξιμο, καταναλώστε μισό μήλο σαν σνακ.

Αχλάδια: Περιέχουν φυτικές ίνες αλλά και πηκτίνη που προκαλεί κορεσμό, είναι διουρητική και βοηθάει στην μείωση της χοληστερόλης. Περιέχουν όμως και σορβιτόλη που σε μεγάλη ποσότητα μπορεί να προκαλέσει πρήξιμο.

Κεράσια, σταφύλια, μάνγκο και ανανάς: Αυτά τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη που χωνεύεται δύσκολα από τον οργανισμό και προκαλούν φούσκωμα. Για να μπορέσετε να τα καταναλώσετε χωρίς να έχετε πρόβλημα, καλό είναι να τα μασάτε αρκετά.

Αποξηραμένα βερίκοκα, σταφίδες και δαμάσκηνα: Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί να βοηθούν όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα δυσκοιλιότητας, προκαλούν όμως φούσκωμα στην κοιλιά εξαιτίας της ζάχαρης και των φυτικών ινών που περιέχουν. Προσπαθήστε να πίνετε πολύ νερό κάθε φορά που καταναλώνετε αποξηραμένα βερίκοκα, σταφίδες ή δαμάσκηνα.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.