POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Έρευνα έδειξε την αύξηση αγορών μέχρι και 68% σε αλκοολούχα ποτά το τελευταίο έτος



Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ για τις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου στο α’ τρίμηνο της χρονιάς καταγράφεται εντυπωσιακή αύξηση σε ορισμένες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών – Λόγω του lockdown εκτινάχθηκαν και οι πωλήσεις βαφών μαλλιών και αποτριχωτικών προϊόντων – Τι έδειξε το «κρας τεστ» του α’ τριμήνου.

Με την εστίαση κλειστή φαίνεται πως οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να βρίσκουν διεξόδους εντός της οικίας τους χρησιμοποιώντας βέβαια για τις προμήθειες τους το οργανωμένο λιανεμπόριο. Έτσι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στην κατανάλωση ορισμένων αλκοολούχων ποτών όπως μαρτυρούν οι πωλήσεις που παρακολουθεί η εταιρεία στη λιανική.

Τη μεγαλύτερη αύξηση καταγράφει το ρούμι, οι πωλήσεις του οποίου εκτινάχθηκαν 67,7% απ’ τα ράφια των σούπερ μάρκετ σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Ακολουθεί το κρασί με αύξηση 49,1%, το ουίσκι με 43,6% και οι μπύρες με 27,3%. Μία τάση, που όπως παρατηρεί η NielsenIQ «αποδεικνύει ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ, εντός του σπιτιού».

Πηγή: protothema.gr

 

Επιστολές του Φίλιππου στην Νταϊάνα: Δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν λογικό άνθρωπο να αφήνει εσένα για την Καμίλα

MasterChef: Ο Άκης Πετρετζίκης δήλωσε ποιός είναι ο αγαπημένος του παίχτης

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.