Το αρχικό σενάριο ήταν πολύ διαφορετικό από τη ρομαντική κομεντί που έκλεψε τις καρδιές όλων.
Σήμερα δεν μπορούμε να φανταστούμε άλλη ηθοποιό στον ρόλο της Βίβιαν Γουόρντ, αλλά η Τζούλια Ρόμπερτς έπρεπε να επιβιώσει από ένα μίνι θρίλερ, την εποχή που ξεκινούσε η παραγωγή της ταινίας Pretty Woman, ταινία που την καθιέρωσε στο Χόλυγουντ και εκτίναξε τη φήμη και το κασέ της. Η Ρόμπερτς είχε κλείσει συμφωνία να πρωταγωνιστήσει στο «3.000», όπως ήταν ο τίτλος αρχικά της ταινίας, όμως η εταιρία παραγωγής, η Vestron Pictures… πτώχευσε!
«Ήταν μια μικρή εταιρία παραγωγής που τα μάζεψε μες στο Σαββατοκύριακο, και τη Δευτέρα δεν είχα δουλειά» είχε η Ρόμπερτς σε συνέντευξη που της έκανε η Πατρίσια Αρκέτ για το περιοδικό Variety, η οποία μάλιστα είχε περάσει και η ίδια από οντισιόν για τον ρόλο.
Το «3.000» ήταν ένα πολύ πιο σκοτεινό φιλμΤο αρχικό σενάριο ήταν πολύ διαφορετικό από τη ρομαντική κομεντί που έκλεψε τις καρδιές όλων. Είχε ως τίτλο μόνο το νούμερο 3.000, το ποσό δηλαδή που πρότεινε ο επιχειρηματίας Έντουαρντ Λούις, που υποδύεται ο Ρίτσαρντ Γκιρ, για να γίνει η αποκλειστική συνοδός του η Βίβιαν για εκείνη την εβδομάδα. Το «3.000» δεν ήταν ένας εκμοντερνισμός του παραμυθιού της Σταχτοπούτας. Κάθε άλλο. Ο σεναριογράφος Τζ.Φ Λόουτον είχε συλλάβει την ιδέα τη δεκαετία του ’80. Ο ίδιος είχε σκεφτεί ένα κοινωνικό δράμα στο οποίο θα αναδείκνυε τους κινδύνους που έκρυβε το Χόλυγουντ για τις σεξεργάτριες εκείνη την εποχή. Αντλώντας έμπνευση και από ταινίες όπως το Wall Street. Στη δική του εκδοχή δεν υπήρχε happy end.
Το παραμύθι του Μάρσαλ Ο Μάρσαλ που είχε μόλις ολοκληρώσει το 1988 την ταινία του Beaches, με την Μπέτι Μίντλερ, γοητεύτηκε μεν από το σενάριο του «3.000», δεν επέλεξε όμως αυτή την οδό. Από την ιστορία κράτησε το όνειρο μιας νεαρής κοπέλας που θέλει να αλλάξει τη ζωή της. Έπειτα έριξε στο μπλέντερ μερικά παραμύθια- τη Ραπουνζέλ για την Ρόμπερτς, τον Πρίγκιπα από την Σταχτοπούτα για τον Γκιρ και τη μάγισσα με τον καλό ραβδάκι για τον Έκτορα, τον διευθυντή του ξενοδοχείου που βοήθησε την Ρόμπερτς να μεταμορφωθεί. Κράτησε όμως τη σεκάνς με τα ψώνια, αλλά και το δείπνο με τον καλό επιχειρηματία Τζέιμς Μορς, την εταιρία του οποίου ορεγόταν ο Γκιρ
Ανάμεσα στα ονόματα που είχαν περάσει από το μυαλό του στούντιο, και που μάλιστα είχαν περάσει από οντισιόν; Η Μισέλ Φάιφερ και ο Αλ Πατσίνο (ένα καθηλωτικό ζευγάρι που είδαμε αργότερα στο «Φράνκι και Τζώννυ»). Την πληροφορία έχει αποκαλύψει ο Λόουτον. «Ίσως (αυτή η επιλογή) θα ήταν πιο κοντά στο αρχικό σενάριο και δεν θα είχε happy end. Όμως η χημεία μεταξύ του Γκιρ και της Ρόμπερτς ηλέκτριζε και στην οντισιόν. Δεν θα μπορούσε να έχει άλλη έκβαση, φώτιζαν ο ένας τον άλλον». Ενώ ο Μάρσαλ είχε δηλώσει: «η χημεία μεταξύ τους ήταν τέλεια. Οι ηθοποιοί ήταν τόσο ερωτεύσιμοι και γοητευτικοί, που πιστεύω ότι το κοινό δεν θα ήθελε ένα σκοτεινό τέλος, βοήθησε βέβαια και το γεγονός πως είμαι σκηνοθέτης των happy ending».
Πηγή: Woman Toc
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.