POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

4 συμβουλές για σταθερό βάρος χωρίς αυξομειώσεις



Η ειδικός, Ανδρονίκη Πάντα, διατροφολόγος- διαιτολόγος μας κάνει τις πιο σωστές προτάσεις. Ποιες είναι οι έξυπνες αντικαταστάσεις για να είμαστε σίγουροι ότι θα διατηρήσουμε το βάρος αλλά και ένα δυνατό οργανισμό. Ιδού:

Αποφύγετε το τσιμπολόγημα
Αυτό πια το έχετε μάθει καλά, όλοι οι διαιτολόγοι αναφερόμαστε σε γεύματα μικρά ή μεγάλα. Δυστυχώς όταν τρώμε μικρές μπουκιές κατά την διάρκεια μιας βόλτας μας στην κουζίνα και χορτάτοι δεν νιώθουμε και δεν μπορούμε να υπολογίσουμε ούτε τις θερμίδες αυτών που τρώμε αλλά ούτε και την ποιότητα της τροφής που καταναλώσαμε.

Αποφύγετε τα κουλουράκια και τα μπισκοτάκια με τον καφέ
Σκέφτείτε ότι δεν τα έχετε ανάγκη εφόσον έχετε καταναλώσει ένα σωστό πρωινό. “Τα κουλουράκια σας γεμίζουν θερμίδες χωρίς κανένα όφελος όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό. Επιπλέον, αλλοιώνουν την γεύση του αγαπημένου σας ροφήματος και το σημαντικότερο απ’ όλα: χάνετε τον έλεγχο στο πόσα θα φάτε κάθε φορά, με αποτέλεσμα να αυξάνετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε”, τονίζει η Ανδρονίκη Πάντα.

Προσέξτε ποιες μπάρες δημητριακών θα επιλέξετε
Ναι, οι μπάρες δημητριακών είναι ένα θρεπτικό σνακ, που μπορεί να συνδυαστεί πολύ ωραία και με ένα φρούτο ή ένα χυμό. Προσοχή όμως στα συστατικά τις μπάρας και στο μέγεθοςτης. “Καλό είναι η μπάρα δημητριακών που θα επιλέξετε να έχει βάρος 30 gr έως 50 gr και αν δεν βρίσκετε την αγαπημένη σας γεύση σε αυτά τα γραμμάρια απλά κόψτε την στη μέση”, τονίζει η ειδικός. Σημαντικό είναι επίσης η μπάρα δημητριακών να μας δίνει καλές θερμίδες και να εφοδιάζει τον οργανισμό μας με θρεπτικά συστατικά. Επιλέξτε λοιπόν μια μπάρα δημητριακών με σταφίδες, μέλι, ξηρούς καρπούς, cranberries, goji berry και αποφύγετε τις μπάρες με ζάχαρη και βούτυρο.

Μην ξεχνάτε τα φρούτα
Συμβουλή που συχνά την ξεχνάτε. Το φρούτο έχει να σας δώσει λίγες θερμίδες σε σχέση με το γλυκό, ενώ είναι πλούσιο σε βιταμίνες και διατηρεί τα ιχνοστοιχεία του αναλλοίωτα καθώς δεν περνά μεγάλη επεξεργασία. Κι όμως, πολλές φορές θεωρούμε την κατανάλωση φρούτων πολυτέλεια. Οι συνηθισμένες δικαιολογίες είναι ότι “δεν μπορώ να το καθαρίσω, πως να το φάω στην δουλειά”. Τα εμπόδια όμως μπορούν να ξεπεραστούν: “Απλά, ξεπλύνετε καλά τα φρούτα που έχετε να πάρετε μαζί σας στο γραφείο και τοποθετήστε τα μέσα σε ένα σακουλάκι. Καταναλώστε τα με την φλούδα τους στο διάλειμμα και δείτε μέσα σε λίγες μέρες την αλλαγή στην διάθεση σας, στην υφή του δέρματός σας αλλά και τη μείωση του τσιμπολογήματος”, τονίζει η ειδικός. Τα φρούτα σας δίνουν την γλυκιά γεύση που σας χρειάζεται την ώρα της δουλειάς αλλά και την απαραίτητη ενέργεια να συνεχίσετε.

Μην ξεχάσετε να αφαιρέσετε το αφρόγαλα από τον καφέ σας
“Ξέρω ότι σας αρέσει το αφρόγαλα, όμως σας δίνει περιττές θερμίδες και σας δημιουργεί τυμπανισμό. Μην ξεχνάτε ότι το αφρόγαλα προέρχεται από την κορύφωση του βουτύρου του γάλακτος”, τονίζει η διαιτολόγος. Δοκιμάστε να το ελαττώσεις σταδιακά, γιατί η απότομη αλλαγή θα σε ενοχλήσει και ξεκίνα απλά ζητώντας μισή ποσότητα αφρόγαλα από την συνηθισμένη. Και αν το ερώτημα σας είναι “δηλαδή πρέπει να ξεχάσω τον αγαπημένο μου cappuccino”, δεν χρειάζεται να κάνετε τέτοια θυσία, απλά μειώστε την συχνότητα που τον καταναλώνετε.

Πηγή: harpersbazzar.gr

 

Τρία βραβεία απέσπασε ο νέος φωτισμός της Ακρόπολης στις διεθνείς βραβεύσεις φωτισμού Darc Awards 2020

8 τρόποι για να απαλλαγείτε γρήγορα από τα κιλά του Πάσχα

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.