Λίγο πριν τις αρχές του 1960, ένα ειδύλλιο με πρωταγωνιστές τα πιο διάσημα πρόσωπα της εποχής στη χώρα, θα βρεθεί στο επίκεντρο του Τύπου και θα προκαλέσει φρενίτιδα στους κύκλους των θαυμαστών τους.
Λίγο πριν τις αρχές του 1960, ένα ειδύλλιο με πρωταγωνιστές τα πιο διάσημα πρόσωπα της εποχής στη χώρα, θα βρεθεί στο επίκεντρο του Τύπου και θα προκαλέσει φρενίτιδα στους κύκλους των θαυμαστών τους.
Εκείνη είναι το ανερχόμενο αστέρι του ελληνικού κινηματογράφου αλλά και του θεάτρου. Εκείνος είναι ο διάδοχος του θρόνου. Εκείνη είναι η αξέχαστη Αλίκη Βουγιουκλάκη. Εκείνος είναι ο τέως βασιλιάς της Ελλάδας, Κωνσταντίνος.
Οι δυο τους έζησαν ένα κρυφό ειδύλλιο, ένα έντονο φλερτ για το οποίο κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το μέχρι που μπορεί να έφτασε αυτό.
Οι δυο πρωταγωνιστές κράτησαν χαμηλούς τόνους και δεν μίλησαν δημόσια για τη σχέση τους.
Και όταν πιεζόντουσαν από τους δημοσιογράφους έμεναν πάντα στα… τυπικά.
Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που οι φήμες και τα κουτσομπολιά γύρω από αυτό το ειδύλλιο άγγιξαν τα όρια του αστικού μύθου και έφτασαν να απασχολούν την επικαιρότητα ακόμα και στις ημέρες μας.
Ότι και να έγινε, πάντως, ανάμεσα στους δυο νέους εκείνη την εποχή, ένα είναι σίγουρο.
Η σκληρή Φρειδερίκη, φρόντισε αυτή η σχέση να μην μακροημερεύσει και επέβαλε την απόφασή της με κάθε τρόπο.
Η μοιραία γνωριμία και οι επισκέψεις στα καμαρίνια
Τον Οκτώβριου του 1959 η Αλίκη Βουγιουκλάκη παίζει στο θίασο του Κ. Μουσούρη στο έργο «Τόπο στα νιάτα».
Οι κριτικές είναι θερμές, ειδικά για την νεαρή πρωταγωνίστρια του έργου η οποία δείχνει ήδη από τα πρώτα της βήματα ικανή να κατακτήσει τόσο το θέατρο όσο και τον κινηματογράφο.
Οι εφημερίδες σχεδόν καθημερινά την αποθεώνουν και μαζί με αυτή ολόκληρο το θίασο για το έργο το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη επιτυχία της σεζόν και σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.
Όπως είναι φυσικό από το θέατρο είχε περάσει όλη η… καλή Αθήνα.
Δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση και ο νεαρός τότε διάδοχος Κωνσταντίνος ο οποίος πήγε να δει το έργο συνοδευόμενος από τις δυο αδερφές του.
Ενθουσιάστηκε και ο ίδιος από την πρωταγωνίστρια που την επισκέφθηκε στο καμαρίνι της μετά το τέλος της παράστασης για να της εκφράσει το θαυμασμό του.
Το θέμα είναι πως μερικές μέρες μετά ο διάδοχος πήγε και πάλι στο θέατρο. Και πάλι μετά το τέλος της παράστασης πήγε στο καμαρίνι της Βουγιουκλάκη για να την ξανασυγχαρεί.
Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε μερικές φορές ακόμα με αποτέλεσμα να μην περάσει απαρατήρητο από τους δημοσιογράφους.
Ο ελληνικός Τύπος παρακολουθεί από απόσταση και διακριτικά το γεγονός. Δεν συμβαίνει το ίδιο, ωστόσο, με τον ξένο Τύπο.
Το δημοσίευμα που έβαλε «φωτιά» ανήκει σε ένα ιταλικό περιοδικό το οποίο ούτε λίγο, ούτε πολύ εμφανίζει την Αλίκη και τον Κωνσταντίνο να ζουν τον απόλυτο έρωτα.
Κάνει λόγο για κοινές εξόδους σε νυχτερινά κέντρα και για μπάνια σε ηλιόλουστες πλαζ.
Το δημοσίευμα, μάλιστα, τονίζει πως η σχέση των δυο ήταν η αφορμή για να χωρίσει ο τότε διάδοχος από την πριγκίπισσα της Σουηδία, Ντεζιρέ, ενώ προβλέπει πως δεν θ αργήσει να έρθει και η ώρα που η βασίλισσα Φρειδερίκη θα… παρέμβει!
Τα ελληνικά περιοδικά και οι εφημερίδες πήραν τη σκυτάλη και στη συνέχεια τα δημοσιεύματα ήταν σχεδόν καθημερινά.
Η παρέμβαση του παλατιού
Όσο περνάει ο καιρός και το διαφαινόμενο ειδύλλιο ανάμεσα στους δυο νέους φαίνεται να… φουντώνει ολοένα και περισσότερο, τόσο πιο άβολα νιώθει το παλάτι που από τη μια βλέπει πως η αγάπη του κόσμου προς την Βουγιουκλάκη κάνει καλό στην εικόνα του διαδόχου, από την άλλη, ωστόσο, είναι εκπεφρασμένη η θέληση της Φρειδερίκης ο γιος της να παντρευτεί μια γαλαζοαίματη και συγκεκριμένα την Ντεζιρέ.
Και πάλι ένα ιταλικό περιοδικό, πάντως, είναι αυτό που ανάβει νέες «φωτιές» κάνοντας τη σύγκριση ανάμεσα στα δυο νέα κορίτσια και βγάζοντας νικήτρια την Αλίκη κάτι που έκανε έξαλλη την βασίλισσα.
Ταυτόχρονα αρχίζουν και φουντώνουν νέες φήμες σύμφωνα με τις οποίες η Αλίκη περνάει πολλές από τις ελεύθερες ώρες της φιλοξενούμενη στα ανάκτορα του Τατοϊου.
Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος πληθαίνει τις εμφανίσεις του στα μέρη που βρίσκεται η Βουγιουκλάκη. Ακόμα και στα πλατό που γυρίζει τις νέες ταινίες.
Μια από αυτές, μάλιστα, στάθηκε η αφορμή για να προκληθούν νέα κουτσομπολιά.
Αιτία το «έχω ένα μυστικό, το τραγούδι που είπε η Αλίκη στην ταινία «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο» και το οποίο υποτίθεται πως μιλούσε για τη σχέση της με τον διάδοχο.
Λέγεται, μάλιστα, πως ο Φίνος έδωσε εντολή να ασφαλτοστρώσουν με δικά του έξοδα τον δρόμο που οδηγούσε στα στούντιο για να μην… ταλαιπωρείται το αυτοκίνητο το Κωνσταντίνου από τον χωματόδρομο!
Ένα συγκεκριμένο περιστατικό τον Ιούνιο του 1962, αποτέλεσε σκάνδαλο ολκής για την εποχή.
Στο θέατρο Μητροπόλιταν ανεβαίνει η παράσταση «οδός Ονείρων».
Παρών στην πρεμιέρα και η Αλίκη και ο Κωνσταντίνος. Εκείνος μπαίνει μέσα στο θέατρο και όλοι σηκώνονται για να τον υποδεχθούν. Όλοι εκτός από εκείνη, η οποία όταν φτάνει μπροστά της, καθιστή προτείνει επιδεικτικά το χέρι της για να της το φιλήσει, όπως και έγινε.
Η σκηνή γίνεται πρωτοσέλιδο την επόμενη ημέρα και όλοι μιλούν για σκάνδαλο.
Η ίδια η Βουγιουκλάκη μεταξύ σοβαρού και αστείου θα πει πως
«δεν υποκλίνεται ποτέ μια βασίλισσα σε έναν διάδοχο»!Και αυτό ακριβώς είναι το σημείο που η σκληρή Φρειδερική αποφασίζει να βάλει τέλος σε όλα αυτά. Ο γιος της είναι ένας εν αναμονή βασιλιάς και εκείνη μια… κοινή θνητή ηθοποιός. Τον στέλνει στο αρχικά στον Έβρο και στη συνέχεια στο εξωτερικό. Οπουδήποτε αρκεί να είναι μακριά της ενώ του ξεκαθαρίζει πως αυτή η σχέση δεν είναι πλέον ανεκτή.
Οι φήμες που πήραν διαστάσεις αστικού μύθου
Η σχέση ανάμεσα στους δυο νέους, μετά τη δυναμική παρέμβαση της Φρειδερίκης, σταδιακά άρχισε να χάνει τη φλόγα της, μέχρι που στο τέλος έσβησε τελείως. Ούτε η Αλίκη, ούτε ο Κωνσταντίνος μίλησαν ποτέ δημόσια για το τι πραγματικά είχε συμβεί ανάμεσα τους.
Όσες φορές το έκαναν έμειναν στα τυπικά εκτός από μια φορά που η Αλίκη, μιλώντας το 1993 στον Νίκο Χατζηνικολάου του είχε πει πως
«Ο Κωνσταντίνος ήταν ένα πολύ τρυφερό παιδί. Μιλούσαμε με τις ώρες. Κάναμε παρέα. Ήταν πολύ πιεσμένος και καταπιεσμένος από τη μητέρα του η οποία τον έστειλε στα σύνορα για να τον απομακρύνει από εμένα»!Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος σε μια παλαιότερη συνέντευξη του απάντησε σε μια από πιο τις έντονες φήμες εκείνης της εποχής.
Την ύπαρξη ενός μυστικού τούνελ.
«Η Αλίκη ήταν καταπληκτική ηθοποιός και άνθρωπος. Την είχα δει με τις αδερφές μου στο θέατρο. Υπήρξε η φήμη για ένα τούνελ που συνέδεε τα ανάκτορα με το σπίτι της για να πηγαίνω κρυφά.Αν υποθέσουμε πως υπήρχε, αν άλλαζε σπίτι η Αλίκη θα έπρεπε ν αλλάξουμε και το τούνελ;» ενώ όταν ρωτήθηκε για το αν όντως ήταν ένας νεανικός έρωτας, γέλασε αμήχανα και είπε
«δεν ξέρω, εσείς θα μου πείτε».Ίσως ο μεγαλύτερος μύθος σχετικά με αυτό το ειδύλλιο, πάντως, έχει να κάνει με τον υποτιθέμενο… καρπό του έρωτά τους.
Ένα παιδί που γέννησε η Αλίκη στην Ιταλία.
Αυτή η συζήτηση φούντωσε και πάλι πριν από μερικά χρόνια όταν ο Γιάννης Παπαμιχαήλ δήλωσε σε συνέντευξή του πως είχε επικοινωνήσει μαζί του ένας επιχειρηματίας από το εξωτερικό και του είχε πει πως ήταν ο γιος της Αλίκης.
Συνέχεια σε αυτή την ιστορία δεν δόθηκε ενώ θέση πήρε και ο γυναικολόγος- μαιευτήρας της Βουγιουκλάκη, Νίκος Παπανικολάου, ο οποίος είχε ξεκαθαρίσει με τρόπο απόλυτο:
«Μόνο εγώ ξέρω τι τράβηξε για να μείνει έγκυος. Εγώ την ξεγέννησα! Η Αλίκη απέκτησε ένα και μοναδικό παιδί και μάλιστα με πολύ κόπο… Είχε γυναικολογικά θέματα και σταματάω εδώ».Πηγή: in.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.