POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη;



Όλοι οι κατασκευαστές ανεξαιρέτως προγραμματίζουν τόσο την αύξηση των plug-in υβριδικών τους μοντέλων όσο και των πλήρως ηλεκτρικών στο άμεσο μέλλον. Και για λόγους προσαρμογής του μέσου όρου των εκπομπών ρύπων τους στα προκαθορισμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση όρια αλλά και γιατί η ηλεκτροκίνηση είναι χωρίς καμία αμφιβολία πλέον το μέλλον της αυτοκίνησης.

 

Η ηλεκτροκίνηση η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη για την εξάπλωσή της και με τις υποδομές που απαιτούνται για τη φόρτιση των EVs (Electric Vehicles). Και ενώ ο αριθμός των διαθέσιμων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνεται συνεχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα σημεία φόρτισης. Τα οποία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, είναι λίγα.

 

Αυτό σημαίνει πως η ανάπτυξη των υποδομών πρέπει να επιταχυνθεί, ενώ ένα άλλο θέμα είναι η ανισομερής κατανομή των φορτιστών που υπάρχουν στις χώρες της Ευρώπης. Από το χάρτη της ACEA φαίνεται πως το 75% των φορτιστών που είναι εγκατεστημένοι στην Ευρώπη (τα στοιχεία είναι περσινά) βρίσκονται σε μόλις 4 χώρες, τις Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία και Μεγάλη Βρετανία.

 

 

Στον αντίποδα βρίσκονται η Κύπρος με 38 φορτιστές, η Ελλάδα με μόλις 61, η Μάλτα με 102, η Βουλγαρία με 135 και η Λιθουανία με 202.

 

Σίγουρα από πέρυσι μέχρι φέτος ο αριθμός των σημείων φόρτισης στη χώρα μας έχει αυξηθεί αλλά και πάλι είναι σαφές πως η διαδικασία πρέπει να επιταχυνθεί.

 

Ένα άλλο στοιχείο που δείχνει ότι ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα μακρύς είναι το ότι μόλις 1 στους 7 φορτιστές στην Ευρώπη έχει την δυνατότητα ταχείας φόρτισης. Σύμφωνα με την έκθεση της ACEA περίπου 30.000 σημεία φόρτισης υποστηρίζουν ισχύ ≥22 kW, ενώ από τα υπόλοιπα 172.000 πολλά δεν έχουν καν ικανή ισχύ (δηλ. 22 kW, ή τύπου wallbox με 7,3 ή 11 kW) και είναι απλές πρίζες δηλωμένες ως δημόσια σημεία φόρτισης.

 

Πηγή: cnn.gr

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.