Φόρμα αναζήτησης

Η Nissan παρουσίασε το νέο Juke

H πρώτη γενιά του Juke είναι ένα πολωτικό αυτοκίνητο. Ή σου αρέσει ή δεν σου αρέσει -ενδιάμεση κατάσταση πολύ απλά δεν υπάρχει. Ταυτόχρονα, είναι ένα από τα μακροβιότερα σύγχρονα μοντέλα, μιας και ο διάδοχός του παρουσιάστηκε μόλις τώρα. Δέκα ολόκληρα χρόνια από την πρώτη παρουσίαση του μικρού και ιδιαίτερου SUV της Nissan.

Ευτυχώς, ο χαρακτηρισμός ιδιαίτερο ισχύει και για την ολοκαίνουργια δεύτερη γενιά του, η οποία μπορεί να μεγάλωσε και να σοβάρεψε αλλά διατήρησε το ξεχωριστό της εμφάνισης. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό σε μια κατηγορία όπου το Juke δεν είναι πλέον μόνο όπως ήταν το 2010.

Έτσι λοιπόν το εμπρός του μέρος είναι και πάλι εμφατικό, με τη νέα μεγάλη μάσκα των σύγχρονων Nissan, με τους χαρακτηριστικά στενούς προβολείς να αποτελούν την οπτική της συνέχεια και με τους στρογγυλούς, που είναι και πάλι ένα από τα σημεία αναγνώρισης, να βρίσκονται ακριβώς από κάτω και σχεδόν στα άκρα του αμαξώματος,

Οι σχεδιαστές της Nissan διατήρησαν και ένα άλλο γνώρισμα του Juke, την έντονη κλίση της οροφής του, η οποία του προσδίδει ένα στυλ κουπέ και καταλήγει σε ένα επίσης ιδιαίτερο πίσω μέρος.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Juke έχει, όπως προαναφέραμε, μεγαλώσει αρκετά. Εκμεταλλευόμενοι και το πλαίσιο CMF-B της συμμαχία Renault- Nissan- Mitsubishi οι μηχανικοί και σχεδιαστές των Ιαπώνων αύξησαν το μήκος του Juke κατά 80 χιλιοστά με αποτέλεσμα να φτάνει πλέον τα 4,21 μέτρα. Ακόμα περισσότερο αύξησαν το πλάτος του: κατά εντυπωσιακά 170 χιλιοστά, με αποτέλεσμα με συνολικά 1,80 μέτρα να είναι ένα από τα φαρδύτερα της κλάσης του. Αντίθετα για να τονίσουν και άλλο το δυναμικό του σχεδιασμό μείωσαν το ύψος του κατά 30 χιλιοστά.

Την αύξηση του μήκους ακολουθήσε και το μεταξόνιο, που μεγάλωσε κατά 10,5 εκατοστά, γεγονός που θα κολακεύει και τους χώρους στο εσωτερικό, που δεν ήταν από τα ισχυρά σημεία του τρέχοντος μοντέλου. Μια εικόνα για αυτό μας δίνει το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που αυξήθηκε από τα 354 λίτρα στα 422.

Από πλευράς σχεδίασης το εσωτερικό ακολουθεί την τελευταία λογική της Nissan, με μια οθόνη αφής 8,0 ιντσών για το Nissan Connenct, το σύστημα infotainment της μάρκας στο κέντρο του ταμπλό, με έναν ευανάγνωστο πίνακα αναλογικών οργάνων -ανάμεσά τους υπάρχει μια αρκετά μεγάλη οθόνη πληροφοριών- και με φουλ δυνατότητες διασύνδεσης. Πλέον διαθέσιμο είναι και το Google Assistant, ενώ στα πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνεται, για πρώτη φορά στο Juke και το ProPilot. Το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης της Nissan.

Μέσω του προγράμματος Ν-Design υπάρχουν πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό. Ενδιαφέρον είναι πως ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και το premium ηχοσύστημα Bose Personal Plus που διαθέτει οκτώ ηχεία, μεταξύ αυτών και δύο UltraNearfield.

Το νέο Juke θα είναι διαθέσιμο αρχικά με τον τρικύλινδρο turbo βενζίνης DIG-T των 1.000 κυβικών και των 117 ίππων, που θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και paddles στο τιμόνι. Παράλληλα υπάρχουν και τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Standard και Sport. Στην πορεία ίσως ακολουθήσει και το μεγαλύτερο σύνολο των 1.330 κυβικών που κινεί και το Qashqai καθώς και μια έκδοση Nismo με πάνω κάτω 200 ίππους, ενώ δεν πρέπει να αποκλείεται και μια plug-in υβριδική ανάλογη με αυτή του Captur της Renault.

Πηγή: CNN.gr