Φόρμα αναζήτησης

Ford Puma: Όνομα και πράγμα!



Ακαταμάχητο, συναρπαστικό, ευέλικτο, αθλητικό. Αυτά και πολλά άλλα περνούν από το νου σου αντικρίζοντας το νέο Puma, το πρώτο μοντέλο της νέας εξηλεκτρισμένης γενιάς της Ford. Μέσα από μία πλήρη γκάμα μπορείτε εύκολα να βρείτε αυτό που ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις σας. Είτε προτιμάτε την άνεση ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, είτε τη δυναμική οδήγηση ενός σπορ μοντέλου, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μη βρείτε το Puma που σας ταιριάζει.

Puma σε στιλ!

Αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάποιο άλλο μοντέλο της κατηγορίας του και χωρίς δεύτερη συζήτηση αν θες να ξεχωρίζεις στον δρόμο τότε το Puma είναι το SUV που έψαχνες τόσο καιρό. Το μυώδες αθλητικό του στιλ τονίζεται από τα πολύ όμορφα φωτιστικά σώματα με τις γοητευτικές αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος. Το οποίο μετρά μόλις 4,186 μέτρα μήκους προσφέροντας την απόλυτη ευελιξία στην πόλη. Μακριά από αυτή τα 16,6 εκατοστά απόστασης από το έδαφος επιτρέπουν το σπάσιμο της ρουτίνας για μια εξόρμηση στην ύπαιθρο.

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τα νέα πολύ υψηλά στάνταρ ποιότητας, συνδεσιμότητας και εργονομίας προσφέροντας έναν εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και πλούσιο εξοπλισμό σε κάθε έκδοση. Στο μέσο του ταμπλό κυριαρχεί οπτικά η ελεύθερη και υπερυψωμένη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών με την εξαιρετική απόκριση και την κορυφαία λειτουργία, καθώς σε αντίθεση με άλλα συστήματα πλαισιώνεται από βασικούς περιστροφικούς διακόπτες, ενώ το σύστημα infotainment SYNC3 προσφέρει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Oι λεπτομέρειες στο εσωτερικό ενισχύουν το εκλεπτυσμένο στυλ, ενώ μια σειρά από έξυπνα χαρακτηριστικά και πρωτοποριακά τεχνολογικά συστήματα, σας δίνει τον πλήρη έλεγχο.

Ταυτόχρονα οι κόμπακτ διαστάσεις του αμαξώματος συνδυάζονται με εξαιρετική χρηστικότητα και ευελιξία του χώρου φόρτωσης. Ο οποίος με 456 λίτρα είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία και σε συνδυασμό με την καινοτομία του Megabox των 80 λίτρων. Πρόκειται για ένα κρυφό επιπλέον χώρο σε μέγεθος κουτιού που δίνει την δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων έως 115 εκατοστών -π.χ. γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ- σε κάθετη θέση, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ξεπλυθεί γρήγορα και εύκολα χάρη σε μια ειδική απορροή. Το Megabox αποτελεί πατέντα της Ford, όπως και η εύχρηστη και εύκαμπτη εταζέρα.

Puma σε απόδοση!

Όπως κάθε Ford έτσι και το Puma πετυχαίνει την χρυσή τομή ανάμεσα στην οδηγική απόλαυση και τα επίπεδα άνεσης με τα τεχνολογικά συστήματα να διασφαλίζουν μια συναρπαστική εμπειρία. Συνολικά υπάρχουν πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης τα Normal, Sport και Eco, το Slippery που προσαρμόζει κατάλληλα τα συστήματα ελέγχου για καλύτερη πρόσφυση σε οδοστρώματα με λάσπη, χιόνι ή πάγο που γλιστρούν και το Trail. Σε αυτό η απόκριση στο γκάζι, το ABS κ.α. ρυθμίζονται κατάλληλα για κίνηση σε σαθρές επιφάνειες, όπως είναι τα χαλίκια ή η άμμος.

Όπως αναφέρει το CNN.gr, tο Puma είναι το μοντέλο που με τις εκδόσεις του EcoBoost Hybrid εγκαινίασε την υβριδική εποχή της Ford με στόχο την βέλτιστη απόδοση και προσφέροντας σπορ επιδόσεις και άμεση απόκριση. Ο νέος τρικύλινδρος και πολύ-βραβευμένος 1.0 EcoBoost είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 125 και 155 ίππους.

Και οι δύο ενσωματώνουν ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) 48V με σύστημα μίζας- γεννήτριας 11,5 kW που προσφέρει λειτουργία ανάκτησης και αποθήκευσης της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Ταυτόχρονα το σύστημα μίζας- γεννήτριας προσφέρει περιστασιακά ηλεκτρική υποβοήθηση και συμβάλλει στην εκκίνηση του Puma βελτιώνοντας θεαματικά την επιτάχυνση και παράλληλα διατηρώντας σε πολύ χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου -μέση τιμή 5,4 και 5,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα για τις εκδόσεις των 125 και 155 ίππων αντίστοιχα- και εκπομπής CO2 (από 124 έως και 126 γραμμάρια το χιλιόμετρο, με όλες τις τιμές να είναι σύμφωνες με τις προδιαγραφές WLTP).

Πολύ σημαντική είναι η διάθεση της νέας αυτόματης έκδοσης του Puma με κιβώτιο επτά σχέσεων που θα συνδυάζεται με την έκδοση των 125 ίππων. Σύντομα στην γκάμα του Puma θα προστεθεί ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5 EcoBlue με 120 ίππους (μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 118 γραμμάρια το χιλιόμετρο) αποτελώντας μία εξαιρετική πρόταση για όλους όσους καλύπτουν πολλά χιλιόμετρα. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Puma σε επιλογές!

Ποτέ ξανά ένα SUV της κατηγορίας δεν πρόσφερε τόσο προσωποποιημένες εκδόσεις εξοπλισμού. Ξεκινώντας από την πιο πρόσφατη, η ST-Line Vignale προσφέρει μοναδικές λεπτομέρειες στον εξωτερικό σχεδιασμό και με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα επενδύσεις Windsor και θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O, σύστημα Ford KeyFree κ.α.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων καινοτόμες τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός του νέου Ford Puma μπορεί μέσα από την εφαρμογή FordPass να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητό του από μακριά, να ελέγχει την στάθμη καυσίμου και τη φόρτιση της μπαταρίας, ή να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάστασή του. όπως για παράδειγμα για την πίεση των ελαστικών.

Το νέο Ford Puma είναι ετοιμοπαράδοτο, ξεκινά από τις 20.097 και είναι διαθέσιμο με τους καλύτερους όρους της αγοράς και την εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect για 8 χρόνια.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.