Έτσι μετά τα κιβώτια ταχυτήτων που έχουν γίνει by wire -η επιλογή της σχέσης γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω εντολής- σειρά θα πάρουν και τα αντίστοιχα τιμόνια by wire.
Τα οποία δεν έχουν κολώνα τιμονιού, αλλά από την άλλη και με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς απαιτούν διπλά συστήματα ελέγχου και ενεργοποίησης. Προφανώς για λόγους ασφαλείας μιας και ο ρόλος του συστήματος διεύθυνσης εδώ είναι κάτι παραπάνω από σημαντικός.
Μια από τις πρώτες εταιρείες που θα εφαρμόσουν το steer by wire είναι η Lexus που θα παρουσιάσει τα πρώτα μοντέλα εξοπλισμένα με αυτό κατά τη διάρκεια του 2024. Το 2025 θα ακολουθήσει η Toyota και το πρώτο της μοντέλο στο οποίο θα εφαρμοστεί θα είναι εκτός απροόπτου της bZ4x.
Τα συστήματα steer by whire αυξάνουν την άνεση μιας και δεν μεταδίδονται οι όποιοι κραδασμοί μέσω του τιμονιού στα χέρια του οδηγού αλλά και την ακρίβεια. Επίσης απελευθερώνουν χώρο διευκολύνοντας τους σχεδιαστές, ενώ μειώνουν, έστω και λίγο, το βάρος.
Πηγή: cnn.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.