H LaFerrari είναι το τελευταίο hypercar της Ferrari και όπως και κάθε αυτοκίνητο αυτής της συνομοταξίας είναι πανάκριβο στα πάντα.
Από την αγορά μιας και όταν παρουσιάστηκε κόστιζε 1,3 εκατομμύρια ευρώ και τώρα η τιμή έχει σκαρφαλώσει στα 4,0, μέχρι τη καθημερινή του χρήση, τη συντήρηση και φυσικά και τις επισκευές του.
Ειδικά αν αυτές περιλαμβάνουν αντικατάσταση στοιχείων του αμαξώματος ή και το πλαισίου.
Αν μάλιστα η επισκευή είναι απόρροια ενός ατυχήματος που έχει επηρεάσει και τη δομή του μονοκόκ πλαισίου από ανθρακονήματα και αυτό χρειαστεί αντικατάσταση τότε το κόστος του ανέρχεται σε 1,0 εκατομμύριο ευρώ.
Αυτό σημαίνει πως το πλαίσιο της LaFerrari κοστίζει το 75% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου, ενώ αντίστοιχα πανάκριβα είναι και άλλα εξαρτήματα που τυχόν χρειαστούν.
Η οροφή για παράδειγμα κοστίζει 130.000 χιλιάδες ευρώ, το εμπρός υποπλαίσιο κοστολογείται 11 χιλιάδες ευρώ ενώ κάθε βίδα από τιτάνιο κοστίζει 70 ευρώ.
Πηγή: cnn.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.