Συνεχίζει να σοκάρει τους κατόχους Tesla ο Ιλον Μάσκ, αφού απαξιώνει την επιλογή και τα χρήματά τους ανακοινώνοντας συνεχώς αυξομειώσεις στα αυτοκίνητα της αμερικανικής εταιρείας…
Σημειώστε πως από την αρχή της χρονιάς η Tesla έχει κάνει τέσσερις φορές μείωση στις τιμές πώλησης των νέων μοντέλων της.
Με τις συνεχείς μειώσεις, λοιπόν, η Tesla ρίχνει δραστικά το ποσοστό κερδοφορίας της αλλά σημειώνει ρεκόρ στις πωλήσεις και τις παραδόσεις, ενώ η τιμή της μετοχής της αυξάνεται σχεδόν κατά 140% φέτος.
Από την άλλη, η αποτυχία του gigafactory στο Βερολίνο πρέπει να διορθωθεί και να φτάσει τουλάχιστον στο 90% της παραγωγικής του ικανότητας ώστε να γίνει έστω οριακά κερδοφόρο.
Πρέπει λοιπόν να δημιουργηθεί ζήτηση, δηλαδή περισσότερες παραγγελίες, και για να γίνει αυτό πρέπει να μειωθούν οι τιμές, έστω και αν αυτό προδίδει ουσιαστικά την επιλογή των χιλιάδων κατόχων Tesla, που βλέπουν να εξανεμίζονται τα χρήματά τους από την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου που αγόρασαν.
Τι έρχεται όμως για τη μεγάλη Tesla;
Η εταιρεία-θαύμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, που πέτυχε σε ελάχιστο χρόνο κάτι που προσπαθούν να πετύχουν κάποιες άλλες «παραδοσιακές» εταιρείες δεκαετίες τώρα, ήδη νιώθει τις επιπτώσεις της έντονης αλλά αναμενόμενης αντίδρασης του κλασικών αυτοκινητάδων. Δηλαδή των κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας που πλέον παράγουν ακόμα και καλύτερα από την Tesla ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ υπερέχουν πολύ στο after sale, αφού -απλά- την ξέρουν καλά αυτή τη δουλειά.
Η Tesla, λοιπόν, αφήνει το «μονογονεϊκό» μάρκετινγκ του Μάσκ και ξεκινάει επένδυση σε διαφήμιση και στο άνοιγμα εκθέσεων. Οπως γίνεται παραδοσιακά.
Το «μπαμ», όμως, φαίνεται να έρχεται από τις κινήσεις των τελευταίων δύο ετών και κυρίως από την καθοδήγηση της μετοχής της εταιρείας μέσω της -χωρίς ουσιαστικό νόημα- αυξομείωσης των τιμών των αυτοκινήτων, με τις αντίστοιχες αυξομειώσεις της παραγωγής.
Με όλα τα παραπάνω, αναλυτές τονίζουν ότι ο Ιλον Μάσκ ετοιμάζει το έδαφος για νέο επενδυτή. Με λίγα λόγια, να πουλήσει μεγάλο μέρος ή και εξ ολοκλήρου της μετοχές του στην εταιρεία που δημιούργησε.
Και ο επενδυτής αυτός είναι από την υπάρχουσα αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.