Η Toyota Motor Corporation (TMC) κατέγραψε συγκεντρωτικά παγκόσμια παραγωγή 300 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων που παράχθηκαν για τον Σεπτέμβριο του 2023.
Ο αριθμός αυτός επιτεύχθηκε 88 χρόνια και δύο μήνες μετά την παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων της Toyota, του φορτηγού Model G1, τον Αύγουστο του 1935, από το Τμήμα Παραγωγής Αυτοκινήτων της Toyoda Automatic Loom Works, Ltd (της μετέπειτα Toyota Industries Corporation).
Το μοντέλο με τη μεγαλύτερη συνολική παραγωγή είναι το Corolla, με τη σειρά Corolla να σημειώνει συγκεντρωτικά παγκόσμια παραγωγή 53,399 εκατομμυρίων (μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2023).
Ο πρόεδρος και κύριος οδηγός Akio Toyoda και ο πρόεδρος Koji Sato αναφορικά με αυτό το εντυπωσιακό ορόσημο ανέφεραν:
Πρόεδρος και Master Driver Akio Toyoda:
«Ο Kiichiro Toyoda είπε: "Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι κάτι που όλοι κάνουν μαζί". Νομίζω ότι αυτός ο αριθμός των 300 εκατομμυρίων αποτελεί απόδειξη της σκληρής καθημερινής δουλειάς, όλων των συναδέλφων μας στην Toyota, των προμηθευτών και των εμπόρων μας, όλων των υπολοίπων ενδιαφερομένων μερών, καθώς και όλων εκείνων που προηγήθηκαν από εμάς. Η ιστορία μας φυσικά δεν έχει ως αφετηρία την ολοκληρωμένη κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου. Τα ιδρυτικά μέλη ήρθαν αντιμέτωπα με επαναλαμβανόμενες αποτυχίες στην κατασκευή των αρχικών προτύπων, ωστόσο δεν πτοήθηκαν κατασκεύαζαν ξανά και ξανά συνεχώς νέα πρωτότυπα, και οι προσπάθειές τους αυτές οδήγησαν στη σημερινή Toyota, σε αυτές τις επαναλαμβανόμενες πρώτες προσπάθειες εντοπίζεται η αρχή της Ιστορίας μας. Η Toyota αντιμετώπισε διάφορους κινδύνους και προκλήσεις ξανά και ξανά μέχρι σήμερα. Κάθε φορά, ωστόσο αυτό που μας διασώζει και μας κινητοποιεί είναι οι πελάτες που αγαπούν τα αυτοκίνητα της Toyota. Νομίζω ότι ο αριθμός αυτός της παραγωγής των αυτοκινήτων αναφέρεται στα εκατομμύρια ιστοριών των πελατών μας. Είναι οι πελάτες μας αυτοί οι οποίοι επέλεξαν τα αυτοκίνητα Toyota ως τους συνεργάτες τους και μέσα από τις δικές τους ιστορίες εμπνεόμαστε και μπορούμε να συνεχίζουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα μέχρι σήμερα. Η ευγνωμοσύνη που αισθάνομαι προς αυτούς πηγάζει από τα βάθη της καρδιάς μου. Αγαπώ κι εγώ τα αυτοκίνητα και μαζί θα συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα, ένα-ένα τη φορά με έμφαση στη λεπτομέρεια και στην προσοχή και πάντα μαζί με όλους τους συναδέλφους μας, με τους οποίους μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τα αυτοκίνητα».
Πρόεδρος της Toyota Koji Sato
«Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη στους πελάτες που επέλεξαν τα αυτοκίνητα Toyota και σε όσους κατασκεύασαν κάθε αυτοκίνητο με καρδιά και ψυχή, καθώς και στους προμηθευτές και τους αντιπροσώπους μας, που τα παρέδωσαν με φροντίδα, αλλά και σε όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους φορείς και συνεργάτες μας. Πιστεύω ότι αυτός ο αριθμός των 300 εκατομμυρίων μονάδων θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με την ανεξάντλητη προσπάθεια των συναδέλφων σε όλη την εταιρεία, από τον σχεδιασμό και τη σχεδίαση εξαρτημάτων και οχημάτων, μέχρι την παραγωγή, την εφοδιαστική αλυσίδα, τις πωλήσεις και το σέρβις, σε συνδυασμό με όσους εργάζονται για την υποστήριξη του κάθε βήματος. Όλοι οι συνάδελφοί μας ξεπέρασαν αμέτρητες προκλήσεις. Μόνο τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί πολλές φυσικές καταστροφές όπως ο μεγάλος σεισμός της Ανατολικής Ιαπωνίας, και απρόβλεπτα γεγονότα όπως πυρκαγιές, ή η πανδημία COVID-19, και οι ελλείψεις τσιπ. Κάθε φορά που αντιμετωπίζαμε τον κίνδυνο να μην μπορούμε να κατασκευάσουμε αυτοκίνητα, όλοι συνεργάστηκαν για να αποκαταστήσουν ή να προσαρμόσουν την παραγωγή. Να είστε σίγουροι ότι δεν θα ξεχάσουμε ποτέ όλους εκείνους που υποστήριξαν την αυτοκινητοβιομηχανία μας και θα δώσουμε τα πάντα για να κατασκευάζουμε ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα, φέρνοντας χαμόγελα στα πρόσωπα των πελατών μας».
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.