Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων BYD σχεδιάζει να κατασκευάσει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ουγγαρία, σύμφωνα με γερμανική εφημερίδα.
Η BYD πήρε την απόφαση, ανέφερε η Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, επικαλούμενη ανώνυμες πηγές που γνωρίζουν τις αποφάσεις της μάρκας.
Ένας κυβερνητικός ιστότοπος στο Shenzhen, δημοσίευσε ένα άρθρο τον περασμένο μήνα λέγοντας ότι ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν συναντήθηκε με τον πρόεδρο και CEO της BYD Wang Chuanfu.
Η BYD, με την οποία επικοινώνησε το Reuters, είπε ότι εξακολουθούσε να ψάχνει για τη σωστή τοποθεσία και πως θα κάνει σχετική ανακοίνωση στο τέλος του έτους. Η ουγγρική κυβέρνηση δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα για σχολιασμό.
Η BYD θα τηρήσει τα αναπτυξιακά σχέδια της Ευρώπης παρά την έρευνα της ΕΕ για τις επιδοτήσεις, που ίσως να επιφέρουν επιπλέον δασμούς στα κινέζικα EV που εισάγονται από την Κίνα. Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Στέλλα Λι, δήλωσε τον Φεβρουάριο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ευρώπη και πως εκτελεί μελέτες σκοπιμότητας, όπως αναφέρει το Reuters.
Οι ευρωπαϊκές αγορές της BYD περιλαμβάνουν τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και τις σκανδιναβικές χώρες. Η εταιρεία διαθέτει εργοστάσιο ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ουγγαρία, το οποίο άνοιξε το 2016.
Καθώς η βιομηχανία επαγγελματικών οχημάτων χαλαρώνει από την κατάσταση κρίσης των τελευταίων ετών (πρώτα Covid, μετά ελλείψεις τσιπ και ανταλλακτικών), υπάρχουν νέες προκλήσεις στον δρόμο προς την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, νέα πρότυπα ασφαλείας και νέα επίπεδα εκπομπών. Αυτή και την επόμενη δεκαετία θα δούμε την άνοδο της εναλλακτικής πρόωσης και οι μάρκες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές τους, το παγκόσμιο αποτύπωμα και τις αγορές τους.
Η Mercedes-Benz, η Audi και η Suzuki έχουν εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ουγγαρία. Το νέο εργοστάσιο της BMW στην Ουγγαρία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Neue Klasse το 2025.
Η BYD πέτυχε για έναν ακόμη μήνα ρεκόρ πωλήσεων στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και στα plug-in υβριδικά οχήματα. Αυτή η επίδοσή της, τον Οκτώβριο 2023 την φέρνει πιο κοντά στο στόχο της που είναι να ξεπεράσει την Tesla για πρώτη φορά σε τριμηνιαίες πωλήσεις αμιγώς EV, αναφέρει το Bloomberg.
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 301.095 πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά επιβατικά οχήματα τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 38% από πέρσι.
Οι πωλήσεις της BYD αυξήθηκαν 4,9% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο, εν μέσω μιας εκτεταμένης επιβράδυνσης της αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Η εταιρεία BYD ξεπέρασε πρόσφατα τον Όμιλο Volkswagen το πρώτο τρίμηνο φέτος ως η μάρκα αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη Κίνα για πρώτη φορά.
Σχετικά με τη μέτρηση των πωλήσεων πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η BYD παρέδωσε 165.505 μονάδες κατά τη διάρκεια του μήνα.
Στόχος της BYD είναι να πουλήσει 3 εκατομμύρια plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα φέτος. Ο αριθμός του Οκτωβρίου φέρνει την εταιρεία στα 2,37 εκατ. από τη αρχή του έτους μέχρι σήμερα, σε τροχιά επίτευξης του στόχου του 2023.
Ο κατασκευαστής EV ανακοίνωσε χαμηλότερες τιμές, για ορισμένα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των best-seller του, για τον μήνα Νοέμβριο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ρεκόρ καθαρών κερδών και εσόδων, καθώς τα κέρδη του τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν τα 1,4 δισ. δολάρια, πολύ πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αναφέρει το Bloomberg.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.