Η Toyota Motor Corporation (Toyota) αποφάσισε να επενδύσει έως και 730 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια) στην Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες για την προμήθεια μπαταριών αυτοκινήτων για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), προκειμένου να καλυφθεί η ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.
Στόχος η έναρξη της παραγωγής μπαταριών μεταξύ των ετών 2024 και 2026.
Η απόφαση για την εν λόγω επένδυση έγινε με γνώμονα να μπορέσει η Toyota να ανταποκριθεί με ευελιξία στις ανάγκες των διαφόρων πελατών της σε όλες τις χώρες και περιοχές του δικτύου της, προσφέροντας πολλαπλούς κινητήρες και παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές.
Με αυτήν την επένδυση, η Toyota σκοπεύει να αυξήσει τη συνδυασμένη παραγωγική της δυνατότητα σε μπαταρίες στην Ιαπωνία και στις Ηνωμένες Πολιτείες έως και 40 GWh. Χρησιμοποιώντας το Σύστημα Παραγωγής Toyota και δομώντας αποτελεσματικότερες γραμμές παραγωγής η Toyota επιδιώκει παράλληλα να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της και να επενδύσει στην εκπαίδευση του προσωπικού που ασχολείται με την παραγωγή μπαταριών και τη μετάδοση των δεξιοτήτων κατασκευής monozukuri.
Στην Ιαπωνία, συνολικά περίπου 400 δισεκατομμύρια γιεν θα επενδυθούν στο εργοστάσιο Himeji της Prime Planet Energy & Solutions Co., Ltd. (PPES) και σε εργοστάσια και ακίνητα της Toyota, ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου 325 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια) θα επενδυθούν στην Toyota Battery Manufacturing, στη Βόρεια Καρολίνα (TBMNC· ανήκει κατά 90% στην Toyota Motor North America, Inc. και κατά 10% στην Toyota Tsusho Corporation) για την αύξηση της παραγωγής μπαταριών αυτοκινήτων.
Η Toyota εστιάζει στο να συνεχίσει τις προσπάθειές της για την κατασκευή ενός συστήματος εφοδιασμού που να μπορεί να ανταποκριθεί με σταθερότητα στην αυξανόμενη ζήτηση για BEV σε διάφορες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας μπαταριών αυτοκινήτων από τους συνεργάτες της.
Η Toyota πιστεύει ότι υπάρχουν περισσότερες από μία επιλογές για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Ακόμα πρεσβεύει ότι οι τρόποι για τη μείωση των εκπομπών CO2 επιβάλλεται να ενισχυθούν όσο το δυνατόν περισσότερο και όσο το δυνατόν γρηγορότερα, για να θωρακιστεί το ευ ζην των ανθρώπων παγκοσμίως. Σε κάθε περίπτωση οι τρόποι αυτοί και τα μέσα ποικίλλουν σημαντικά ανάλογα με τη χώρα και την περιοχή, για αυτόν τον λόγο η Toyota θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να καλύψει με ευελιξία τις ανάγκες των διαφόρων πελατών της σε όλες τις χώρες και περιοχές, προσφέροντας πολλαπλούς κινητήρες και παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.