Η Seat επενδύει στους κινητήρες που καταναλώνουν φυσικό αέριο

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 2.8.2022
Η Seat επενδύει στους κινητήρες που καταναλώνουν φυσικό αέριο
 Η γκάμα των γερμανικών μοτέρ με τεχνολογία TGI εξασφαλίζει μείωση των εκπομπών CO2 κατά περίπου 25% σε σύγκριση με έναν ισοδύναμης ισχύος αμιγώς βενζινοκινητήρα

Εκτός από τα οικολογικά και φορολογικά πλεονεκτήματα, η τεχνολογία TGI προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο. Επιπλέον, το κόστος συντήρησης των μοντέλων TGI είναι παρόμοιο με εκείνο των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ενώ χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10οC, ο κινητήρας θα ξεκινήσει σε λειτουργία βενζίνης, ενώ τα μπεκ ψεκασμού αερίου θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας πριν ενεργοποιήσουν το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται αυτόματα και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση ή στη δυναμική του οχήματος.

Σε κανονικά σενάρια οδήγησης, τα μοντέλα Seat TGI χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι άδειες. Η αλλαγή είναι ομαλή και ο οδηγός συνήθως δεν την αντιλαμβάνεται. Τα Ibiza, Arona και Leon TGI χρησιμοποιούν τρεις δεξαμενές CNG. Τιμές: Ibiza TGI από 17.690 ευρώ, Arona TGI από 19.290 ευρώ, Leon TGI από 25.090 ευρώ.

Πηγή: Σπύρος Ρέκκας από το real.gr

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Υπόθεση Αββακούμ: Υπό οκταήμερη κράτηση ο εν αργία αρχιμανδρίτη Νεκτάριος - Στο επίκεντρο το χρηματοκιβώτιο της Μονής
ΚΥΠΡΟΣ

Υπόθεση Αββακούμ: Υπό οκταήμερη κράτηση ο εν αργία αρχιμανδρίτη Νεκτάριος - Στο επίκεντρο το χρηματοκιβώτιο της Μονής

Υπόθεση Αββακούμ: Υπό οκταήμερη κράτηση ο εν αργία αρχιμανδρίτη Νεκτάριος - Στο επίκεντρο το χρηματοκιβώτιο της Μονής

Αύριο έξοδος στις αγορές για 7ετές ομόλογο: Πρόταση πρόωρης επαναγοράς μέρους ομολόγου λήξης 2028
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύριο έξοδος στις αγορές για 7ετές ομόλογο: Πρόταση πρόωρης επαναγοράς μέρους ομολόγου λήξης 2028

Αύριο έξοδος στις αγορές για 7ετές ομόλογο: Πρόταση πρόωρης επαναγοράς μέρους ομολόγου λήξης 2028

ΑΚΕΛ: Υποταγή της Κύπρου στις ΗΠΑ ο πυρήνας του Στρατηγικού Διαλόγου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΚΕΛ: Υποταγή της Κύπρου στις ΗΠΑ ο πυρήνας του Στρατηγικού Διαλόγου

ΑΚΕΛ: Υποταγή της Κύπρου στις ΗΠΑ ο πυρήνας του Στρατηγικού Διαλόγου

Δοκίμιο Μαθηματικών/Παγκύπριες: Πώς τοποθετείται η Κυπριακή Μαθητική Εταιρεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δοκίμιο Μαθηματικών/Παγκύπριες: Πώς τοποθετείται η Κυπριακή Μαθητική Εταιρεία

Δοκίμιο Μαθηματικών/Παγκύπριες: Πώς τοποθετείται η Κυπριακή Μαθητική Εταιρεία

Πατσαλίδης (Διοικητής ΚΤΚ): Οι τράπεζες να λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις της δυσαρέσκειας των πελατών τους

Πατσαλίδης (Διοικητής ΚΤΚ): Οι τράπεζες να λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις της δυσαρέσκειας των πελατών τους

Πατσαλίδης (Διοικητής ΚΤΚ): Οι τράπεζες να λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις της δυσαρέσκειας των πελατών τους