Η Mercedes-Benz τιμά τον Sir Stirling Moss

ΠΟΛΙΤΗΣ AUTO Δημοσιεύθηκε 23.4.2020
Η Mercedes-Benz τιμά τον Sir Stirling Moss
Μπορεί να οδήγησε και για άλλες ομάδες, ωστόσο είπε χαρακτηριστικά «Θα είμαι πάντα περήφανος που αποτέλεσα μέλος της οικογένειας της Mercedes-Benz» το 2015 όταν βρέθηκε ξανά με την 300 SLR του, 60 χρόνια μετά τον θρίαμβο στην Μπρέσια.

«Η Mercedes-Benz θα διατηρήσει τη μνήμη ενός μεγάλου οδηγού αγώνων ζωντανή και τιμημένη», δήλωσε ο Christian Boucke, επικεφαλής της Mercedes-Benz Classic. Ο Sir Stirling Moss έφυγε από την ζωή στις 12 Απριλίου 2020, και αποτελούσε ένα μεγάλο και λαμπρό αστέρι της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes-Benz, ειδικά την σεζόν του 1955. Θρίαμβοι όπως όπως η νίκη του στο Mille Miglia με χρόνο ρεκόρ και η νίκη στο βρετανικό Grand Prix θα διασφαλίσουν ότι το όνομά του θα είναι για πάντα στενά συνδεδεμένο με τις επιτυχίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτής της μάρκας. Ευχαριστούμε, Sterling!» συμπλήρωσε ο Boucke.


1 Μαΐου 1955 στη Μπρέσια της Ιταλίας, ώρα 7.22 π.μ. Ένα ασημένιο αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο φεύγει από την ράμπα της εκκίνησης. Ο Stirling Moss και ο συνοδηγός του Denis Jenkinson με την Mercedes-Benz 300 SLR (W 196 S) ξεκίνησαν το μεγάλο τους ταξίδι σε ένα από τους σημαντικότερους και πιο κουραστικούς αγώνες στον κόσμο εκείνη την εποχή - το Mille Miglia. Τουλάχιστον 1.000 μίλια δρόμου μέσω της Ιταλίας τους περίμεναν (1.597 χιλιόμετρα). Οι αντίπαλοί τους δεν είναι απλώς τα 520 άλλα οχήματα αλλά, πάνω απ' όλα, μια διαδρομή μέσω δημόσιων δρόμων αλλά και το ρολόι που μετρούσε συνεχώς. Στο τέλος της μέρας, το μόνο που μετράει είναι ο χρόνος που θα χρειαστεί ένα πλήρωμα για να καλύψει τα 1.000 μίλια.

Mille Miglia 1955 in Italien vom 30. April bis 1. Mai 1955: Stirling MossMille Miglia 1955 in Italy from 30 April to 1 May 1955: Stirling Moss
Mille Miglia 1955 in Italien vom 30. April bis 1. Mai 1955: Stirling Moss gewinnt das legendäre Straßenrennen mit seinem Beifahrer Denis Jenkinson auf Mercedes-Benz Rennsportwagen 300 SLR (W 196 S) in der besten je erzielten Zeit. Mille Miglia 1955 in Italy from 30 April to 1 May 1955: Stirling Moss won the legendary road race with his co-driver Denis Jenkinson in a Mercedes-Benz racing sports car 300 SLR (W 196 S) in the best ever time achieved.


Μετά από 10 ώρες, 7 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα, η ασημένια 300 SLR με το κόκκινο «722»ζωγραφισμένο πάνω του και με οδηγό τον Stirling Moss, πέρασε τη γραμμή τερματισμού στη Μπρέσια. Ο αριθμός έναρξης απεικονίζει την ώρα έναρξης, όπως συνήθως στο Mille Miglia. Ο Moss και ο Jenkinson έθεσαν νέο ρεκόρ, με την μέση ωριαία ταχύτητά τους εκείνη την ημέρα να ήταν 157,65 km/h. Ο χρόνος τους για αυτόν τον θρυλικό αγώνα δρόμου δεν καταρρίφθηκε ποτέ.

Großer Preis von Großbritannien in Aintree am 16. Juli 1955: Stirling MossBritish Grand Prix in Aintree on 16 July 1955: Stirling Moss
Großer Preis von Großbritannien in Aintree am 16. Juli 1955: Stirling Moss gewinnt das Rennen auf Mercedes-Benz Formel-1-Rennwagen W 196 R. Es ist der erste Sieg eines britischen Rennfahrers in diesem Grand Prix. British Grand Prix in Aintree on 16 July 1955: Stirling Moss won the race in a Mercedes-Benz Formula 1 racing car W 196 R. It was the first victory for a British racing driver at this Grand Prix.


«Ήταν πράγματι η μεγαλύτερη νίκη μου», είπε αργότερα ο Moss. «Κανένα άλλο όχημα στον κόσμο δεν θα μας έδινε τη δυνατότητα να επιτύχουμε αυτήν την τεράστια ταχύτητα. Μόνο η Mercedes-Benz θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα τέτοιο όχημα»

Μετά από την επιτυχία του Mille Miglia, ξεκίνησε η καριέρα του Moss με την Mercedes-Benz, όπου μαζί με την 300 SLR του αλλά και την W 196 R (το αυτοκίνητο του στην Formula 1), κατάφερε να κερδίζει το Βρετανικό Grand Prix, να κατακτήσει τρεις δεύτερες θέσεις σε Σουηδία, Βέλγιο και Ολλανδία, να τερματίσει δεύτερος στον αγώνα Eifelrennen του Nurburgring, να κερδίζει τον αγώνα Tourist Trophy στο Dundrod της βορείου Ιρλανδίας, αλλά και να κερδίσει το Targa Florio.

R7504
R7504


Με την Mercedes-Benz να φεύγει από τον θεσμό το 1944, στην F1 ο Moss παραλίγο να κατακτήσει και πρωτάθλημα, τερματίζοντας δυο φορές δεύτερος, πίσω από τον Juan Manuel Fangio το 1956 και 1957, ενώ ήταν και πάλι δεύτερος το 1958 πίσω από τον Hawthorn. Από το 1959 μέχρι το 1961, τερμάτιζε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος. Ο Sir Stirling Moss, που αποδέχθηκε τον τίτλο από την Βασίλισσα Ελισάβετ Β’ to 1959 (ενώ πήρε και τον τίτλου του Sir το 2000).

Μπορεί να οδήγησε και για άλλες ομάδες, ωστόσο είπε χαρακτηριστικά «Θα είμαι πάντα περήφανος που αποτέλεσα μέλος της οικογένειας της Mercedes-Benz» το 2015 όταν βρέθηκε ξανά με την 300 SLR του, 60 χρόνια μετά τον θρίαμβο στην Μπρέσια.

Mercedes-Benz Markenbotschafter Sir Stirling Moss im Mercedes-Benz Formel-1-Rennwagen W 196 R. Foto vom Goodwood Festival of Speed 2015 vom 26. bis 28. Juni 2015.Mercedes-Benz Brand Ambassador Sir Stirling Moss in the Mercedes-Benz Formula 1 racing car W
Mercedes-Benz Markenbotschafter Sir Stirling Moss im Mercedes-Benz Formel-1-Rennwagen W 196 R. Foto vom Goodwood Festival of Speed 2015 vom 26. bis 28. Juni 2015. Mercedes-Benz Brand Ambassador Sir Stirling Moss in the Mercedes-Benz Formula 1 racing car W 196 R. Photo of Goodwood Festival of Speed 2015 from 26 to 28 June 2015.


Faszination Motorsport: Sir Stirling Moss (links) und Lewis Hamilton bei der Mercedes-Benz Classic Insight „Erfolgsgeschichten 1955“ am 24. April 2015 in Italien.Fascination motorsport: Sir Stirling Moss (left) and Lewis Hamilton during the Mercedes-
Faszination Motorsport: Sir Stirling Moss (links) und Lewis Hamilton bei der Mercedes-Benz Classic Insight „Erfolgsgeschichten 1955« am 24. April 2015 in Italien. Fascination motorsport: Sir Stirling Moss (left) and Lewis Hamilton during the Mercedes-Benz Classic Insight «Success Stories 1955» in Italy from 22 to 24 April 2015.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
CNNi: Εντάλματα σύλληψης σε Νετανιάχου και ηγέτη Χαμάς από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο
ΚΟΣΜΟΣ

CNNi: Εντάλματα σύλληψης σε Νετανιάχου και ηγέτη Χαμάς από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο

CNNi: Εντάλματα σύλληψης σε Νετανιάχου και ηγέτη Χαμάς από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο

Ιράν: Βρέθηκε η σορός του Ραϊσί - Οι φόβοι για την επόμενη ημέρα
ΚΟΣΜΟΣ

Ιράν: Βρέθηκε η σορός του Ραϊσί - Οι φόβοι για την επόμενη ημέρα

Ιράν: Βρέθηκε η σορός του Ραϊσί - Οι φόβοι για την επόμενη ημέρα

Το Ισραήλ αρνείται ανάμιξη στον θάνατο του Ραϊσί - Πώς τοποθετείται η Χαμάς
ΚΟΣΜΟΣ

Το Ισραήλ αρνείται ανάμιξη στον θάνατο του Ραϊσί - Πώς τοποθετείται η Χαμάς

Το Ισραήλ αρνείται ανάμιξη στον θάνατο του Ραϊσί - Πώς τοποθετείται η Χαμάς

Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Ραϊσί στο Ιράν - Το φαβορί, ο διπλωμάτης και το αουτσάιντερ από τα παλιά
ΚΟΣΜΟΣ

Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Ραϊσί στο Ιράν - Το φαβορί, ο διπλωμάτης και το αουτσάιντερ από τα παλιά

Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Ραϊσί στο Ιράν - Το φαβορί, ο διπλωμάτης και το αουτσάιντερ από τα παλιά

Επανήλθε η κινεζική κοινοπραξία για τερματικό ΦΑ – Ζητά διορισμό διαμεσολαβητή για διαπραγμάτευση σε ουδέτερο έδαφος
ΚΥΠΡΟΣ

Επανήλθε η κινεζική κοινοπραξία για τερματικό ΦΑ – Ζητά διορισμό διαμεσολαβητή για διαπραγμάτευση σε ουδέτερο έδαφος

Επανήλθε η κινεζική κοινοπραξία για τερματικό ΦΑ – Ζητά διορισμό διαμεσολαβητή για διαπραγμάτευση σε ουδέτερο έδαφος