Η plug-in υβριδική έκδοση GTE προσφέρει αυτονομία 56 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, περίπου 66 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC).
Το Volkswagen Passat είναι το παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν. Αγαπήθηκε με πάθος και έχει εδώ και χρόνια πιστούς ακόλουθους, ενώ έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία σε σχεδόν πέντε δεκαετίες εμπορικής καριέρας. Άλλωστε τα 30 εκατομμύρια πωλήσεων σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν τα παραπάνω. Αντίστοιχη είναι η επιτυχία του μοντέλου και στη χώρα μας, με περισσότερες από 20.000 πωλήσεις σε ιδιώτες ή εταιρικούς στόλους την τελευταία δεκαπενταετία, που το καθιστούν ένα από τα best-sellers της ελληνικής αγοράς.
Πλέον το δημοφιλές σεντάν περνάει σε άλλο επίπεδο. Το νέο Volkswagen Passat, με ιδιαίτερες γραμμές και ευρεία χρήση LED για τα φωτιστικά σώματα στο εξωτερικό, ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό στο οποίο κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment, εξοπλισμένο με ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά, υπόσχεται hi-tech οδηγική ευχαρίστηση αποτελώντας και μία εισαγωγή στον κόσμο της αυτόνομης οδήγησης.
Παράλληλα υπάρχει και η υβριδική έκδοση VW Passat GTE που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ικανού να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός από τα πλέον οικονομικά μεσαία μοντέλα που είναι διαθέσιμα σήμερα.
Η plug-in υβριδική έκδοση GTE προσφέρει αυτονομία 56 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, περίπου 66 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC). Διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης 1,4 κ.εκ. που αποδίδει 158 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 ίππων. Οι εκπομπές ρύπων είναι σύμφωνες με τις αυστηρότατες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6d που θα ισχύσουν για τα νέα αυτοκίνητα από το 2021.
Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 222 χλμ/ώρα, έχοντας επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Αυτό ωστόσο που ενδιαφέρει είναι ότι η 100% φόρτιση από οικιακή πρίζα ολοκληρώνεται μετά από 9 ώρες, ενώ με έναν ταχυφορτιστή ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3,5 ώρες.
Στο συμβατικό μοντέλο, θα βρούμε έναν καινούριο κινητήρα 2.0 TDI Evo με απόδοση 150 ίππους. Μάλιστα κάνει το ντεμπούτο του στη γκάμα των κινητήρων πετρελαίου του Passat. Ο πρωτοποριακός τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει σημαντικά μικρότερα ποσά NOx από τον αντίστοιχο προκάτοχό του και θεωρείται ως ο πρωτοπόρος μιας νέας γενιάς κινητήρων diesel. Διαθέτει σύστημα διπλού καταλυτικού μετατροπέα SCR και διπλή παροχή AdBlue για τη δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, υπάρχουν άλλοι τρεις κινητήρες diesel που αποδίδουν 120 ίππους, 190 ίππους και 240 ίππους.
Όσον αφορά τη βενζίνη, η γκάμα περιλαμβάνει τρεις TSI με απόδοση 150 ίππων, 190 ίππων και 272 ίππων.
Με μήκος 4.775 μέτρα, πλάτος 1.832 μέτρα και ύψος 1,483 το μοντέλο γίνεται αυτόματα ένα από τα πλέον ευρύχωρα αυτοκίνητα, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος είναι ιδιαίτερα μεγάλος, καθώς αγγίζει τα 586 λίτρα.
Στην οδήγηση το μοντέλο εφοδιάζεται με την πρωτοποριακή τεχνολογία IQ.DRIVE που μπορεί να χαρακτηριστεί και ως η ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού της Volkswagen, συνδυάζοντας τεχνολογίες που οδηγούν προς την αυτόνομη οδήγηση. Σε αυτές περιλαμβάνεται το νέο Travel Assist που επιτρέπει στο όχημα να κινείται ημιαυτόνομα και με υποβοήθηση πρακτικά σε ολόκληρη την κλίμακα ταχυτήτων, από 0 έως 210 χλμ/ ώρα.
Το νέο Passat είναι το πρώτο Volkswagen παγκοσμίως με διαισθητικό τιμόνι, το οποίο αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού παρέχοντας μια διαδραστική διασύνδεση για συστήματα, όπως το Travel Assist.
Το εσωτερικού του Passat ξεχωρίζει με τις καινούργιες επενδύσεις, τα καινούρια διακοσμητικά στις πόρτες, τα ανανεωμένα χρώματα, τα καινούργια όργανα και το επίσης καινούργιο πολυλειτουργικό τιμόνι. Στο ταμπλό και στην θέση του αναλογικού ρολογιού υπάρχει πλέον το λογότυπο του Passat με background φωτισμό. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει ένα μεγάλο, ανοικτό χώρο αποθήκευσης με προαιρετικό χώρο ασύρματης φόρτισης smartphones και παρακείμενη, φωτιζόμενη θύρα USB-C.
Οι οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος Infotainment δημιουργούν τη νύχτα μια ενιαία εικόνα με τα φωτιζόμενα κουμπιά στο πολυλειτουργικό τιμόνι και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό (με τα έως και 30 χρώματα), προκειμένου να δημιουργήσουν μια φωτεινή, άρτια αισθητικά και λειτουργική πλατφόρμα παροχής πληροφοριών. Το χρώμα του ατμοσφαιρικού φωτισμού επαναλαμβάνεται τόσο στο σύστημα infotainment όσο και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Τέλος, διαθέτει σύστημα ήχου Dynaudio με ισχύ 700 Watt και με τρόπο ώστε να ταιριάζει τέλεια στο εσωτερικό του νέου Passat. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο ήχος στην καμπίνα, ανεξάρτητα από την πηγή, έχει την καλύτερη πιστότητα που έχει αναπαραχθεί ποτέ σε μοντέλο Passat.
Το νέο μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα με προτεινόμενη τιμή λιανικής από 27.300 ευρώ.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.