Η τρίτη γενιά του Modular Infotainment Matrix (MIB3) κάνει επίσης το ντεμπούτο της στο ανανεωμένο Passat
Στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό την Πέμπτη 7 Μαρτίου, η VW θα αποκαλύψει το ανανεωμένο Passat της τελευταίας γενιάς.
Η φίρμα έδωσε μεγάλη έμφαση στο τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και στην ενίσχυση της θέσης των πετρελαιοκινητήρων που λόγω των ρύπων βρίσκονται στο στόχαστρο.
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στο νέο πρόγραμμα τεχνολογικών εφαρμογών IQ.DRIVE, το οποίο περιλαμβάνει και όλα τα εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης και της αυτόνομης οδήγησης.
Το ανανεωμένο VW Passat είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα κινείται αυτόνομα από στάση έως την τελική ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η τρίτη γενιά του Modular Infotainment Matrix (MIB3) κάνει επίσης το ντεμπούτο της στο ανανεωμένο Passat. Το App-Connect -η διασύνδεση για την ενσωμάτωση των εφαρμογών smartphone- προσφέρει για πρώτη φορά ασύρματη ενσωμάτωση των εφαρμογών iPhone μέσω ασύρματου Apple CarPlay. Το Passat είναι πλέον μόνιμα συνδεδεμένο, καθώς το νέο σύστημα Infotainment έρχεται επίσης με μια ενσωματωμένη μονάδα online σύνδεσης (OCU) με κάρτα SIM.
Το υλικό και το λογισμικό στο MIB3 είναι ψηφιακά συνδεδεμένα με το νέο ψηφιακό cockpit. Τα ψηφιακά όργανα έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα (Active Info Display). Η βελτιωμένη οθόνη γραφικών υψηλής αντίθεσης είναι υψηλής ποιότητας. Τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις εμφάνισης μπορούν τώρα να προσαρμοστούν μέσω του νέου τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το ανανεωμένο VW Passat GTE, αξιοποιεί τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης και την υβριδικής τεχνολογίας. Έχει την ικανότητα να καλύψει περίπου 55 χλμ. στο νέο κύκλο WLTP, που αντιστοιχεί σε περίπου 70 χλμ. στον κύκλο δοκίμων NEDC. Ταυτόχρονα, ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα και του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα ισχύος 218 ίππων, επιτρέπει στο γερμανικό αυτοκίνητο να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με υψηλές επιδόσεις.
Ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό είναι ο νέος κινητήρας ντίζελ 2.0 TDI Evo, απόδοσης 150 ίππων, που μειώνει κατά 10 γραμ./χλμ. τις εκπομπές του CO2, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο προηγούμενο κινητήρα. Ο 2.0 TDI Evo είναι ο πρόδρομος μιας νέας γενιάς πετρελαιοκινητήρων.
Το VW Passat είναι το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο της γερμανικής φίρμας στον τομέα των παγκόσμιων πωλήσεων. Το μεσαίο γερμανικό μοντέλο που θα φέρει τον αριθμό 30 εκατ. στο πλαίσιό του θα παραχθεί την άνοιξη. Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στη γκάμα της φίρμας είναι το Golf που έχει κατασκευαστεί σε 35 εκατ. μονάδες. Το θρυλικό Beetle έφτασε τα 21,5 εκατ. μονάδες.
Το VW Passat είναι το κορυφαίο μοντέλο μεσαίου μεγέθους στην Ευρώπη, παρά την συρρίκνωση αυτού του τμήματος της αγοράς, λόγω της στροφής των καταναλωτών στα SUV. Παρακάτω αναφέρονται οι πωλήσεις που έγιναν το 2018 σύμφωνα με την Jato:
1. VW Passat 157.986, μείωση των πωλήσεων 14% σε σχέση με το 2017. 2. Audi A4 115.022 - 21%. 3. Mercedes C Class 111.657 - 15%. 4. BMW Σειρά 3 104. 085 -19%. 5. Skoda Superb 75.966 -8%. 6. Opel Insignia 68.743 -6%. 7. Ford Mondeo 49.885 -12%. 8. Volvo S60 / V60 48.870 + 8%. 9. BMW Σειρά 4 GT 27.546 -21%. 10. VW Arteon 22.396 + 127%.
Στην Ευρώπη, oι πωλήσεις του ανανεωμένου VW Passat θα ξεκινήσουν τον Μάιο και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Σεπτέμβριο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.