Ο λόγος που τα plug-in υβριδικά οχήματα γνωρίζουν μεγάλη ανταπόκριση και αναμένεται τα επόμενα χρόνια να έχουν «μέλλον» από τους οδηγούς είναι ότι διαθέτουν προηγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα
Τις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Q5, A6, A7 Sportback και A8 θα παρουσιάσει στo Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Audi, οι οποίες διαθέτουν ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα στο νέο κύκλο μέτρησης (WLTP). Σύμφωνα με τις προσδοκίες των επικεφαλής της Audi τα plug-in υβριδικά (PHEV) είναι το επόμενο κεφάλαιο στη στρατηγική της εταιρείας.
Ανάλογα με το μοντέλο, υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δύο εκδόσεις που διαφοροποιούνται στην απόδοση και στον εξοπλισμό. Μία έκδοση comfort και μία με σπορ S line χαρακτήρα, με πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης και πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, για πιο δυναμική οδήγηση. Πλέον σύμφωνα με την ενημέρωση της εταιρείας. τα plug-in υβριδικά μοντέλα θα ξεχωρίζουν από το λογότυπο "TFSI e", ενώ τα καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διακρίνονται από το λογότυπο "e-tron".
Ο λόγος που τα plug-in υβριδικά οχήματα γνωρίζουν μεγάλη ανταπόκριση και αναμένεται τα επόμενα χρόνια να έχουν "μέλλον" από τους οδηγούς είναι ότι διαθέτουν προηγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα, έχουν ηλεκτρική αυτονομία περίπου 40-50 χιλιόμετρα, ενώ παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα κίνησης με καύσιμο, άρα απώλεια άγχους για το πως θα κινηθεί ο οδηγός μακριά από την πόλη.
Όλα τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι ενσωματωμένος στη μετάδοση. Μια μπαταρία ιόντων-λιθίου βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών για να προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια και το ηλεκτρικό μοτέρ να υποστηρίζει το θερμικό κατά την φάση της επιτάχυνσης. Το αποτέλεσμα είναι η πολύ γρήγορη εκκίνηση και η ισχυρή επιτάχυνση.
Ταυτόχρονα, όσον αφορά στην ανάκτηση ενέργειας, το σύστημα μετάδοσης παραπέμπει σε εκείνο του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Audi e-tron. Έχει σχεδιαστεί για υψηλή απόδοση και μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Στην διάρκεια της επιβράδυνσης, τα νέα υβριδικά μοντέλα της Audi ανακτούν έως 80 kW ενέργειας. Το ηλεκτρικό μοτέρ διαχειρίζεται τις ελαφριές επιβραδύνσεις, δηλαδή το μεγαλύτερο ποσοστό της καθημερινής κίνησης.
Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα "comfort", "efficiency", "auto" και "dynamic" όπου διαφοροποιούνται ανάλογα με4 την επιλογή η μετάδοση, η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Τέλος, ο οδηγός έχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση που αφορά την ηλεκτρική οδήγηση, τον μετρητή ισχύος, την αυτονομία και την ροή ενέργειας, μέσω του ψηφιακού ταμπλό Audi virtual cockpit και της κεντρικής οθόνης.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.