Τη μεγαλύτερη πρόοδο σημείωσε η Tesla, αναβαίνοντας δύο θέσεις, στο Νο. 8, χάρη στην αύξηση της αξίας της κατά 32%. Εν τω μεταξύ, η αξία της Toyota έπεσε κατά 3% στα 28,7 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς οι αυξημένες πωλήσεις αντισταθμίστηκαν από τις δύσκολες νομισματικές προκλήσεις, καθώς και από τις αυξημένες επενδύσεις και το μεγαλύτερο εργατικό κόστος, σύμφωνα με τη μελέτη του BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands που έδωσε στη δημοσιότητα ο ερευνητής της αγοράς Kantar Millward Brown. «Η αντίληψη για την Toyota είναι ότι πρόκειται για μια αξιόπιστη, ποιοτική μάρκα αξίας», δήλωσε ο Peter Walshe, διευθυντής του Global BrandZ. «Ακόμα και όταν είχαν προκύψει τα προβλήματα των ανακλήσεων, οι χρήστες έλεγαν “Τι είναι όλη αυτή η αναστάτωση; Το αυτοκίνητό μου είναι εντάξει”. Η Toyota αποδίδει μεγάλη αξία εδώ και χρόνια». Από τα 12 χρόνια που δημοσιεύεται η έρευνα Global BrandZ, η Toyota βρίσκεται στην πρώτη θέση τα δέκα. Το φαινόμενο Tesla δε, ξεπέρασε εταιρείες κολοσσούς όσον αφορά την έρευνα, αφήνοντας πίσω της τις Porsche, Land Rover. Η αξία της έπιασε τα $5,9 δισ. ανεβαίνοντας από τη δέκατη στην όγδοη θέση. «Η ιστορία της Tesla είναι ενδιαφέρουσα διότι δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα προσφέρει σήμερα, αλλά είναι η υπόσχεσή της για το μέλλον», είπε ο Walshe. «Υπάρχει μια αντίληψη ότι προσφέρει μια φανταστική εμπειρία για τη μάρκα, ακόμη και μεταξύ των μη ιδιοκτητών. Οι μόνες φίρμες που έχω δει να εξασκούν τέτοιου είδους γοητεία, πριν εισέλθουν στη μαζική κατανάλωση ήταν η Apple και το Facebook». Η Land Rover από την άλλη έπεσε κατά μια θέση μόνο και μόνο λόγων της αλματώδους αύξησης της Tesla, καθώς η βρετανική εταιρεία αύξησε την αξία της κατά 17%, στα $5,5 δισ. «Η Land Rover τα πάει απίστευτα καλά σε όλες τις κύριες αγορές της, διότι ο κόσμος “πεινάει” για μικρά SUV. Οπότε και επωφελήθηκε από αυτό», είπε ο Walshe.
Ενισχυμένη από την οδήγηση BMW παραμένει στη δεύτερη θέση παρότι η αξία της μειώθηκε κατά 8%, στα $24,6 δισ. «Η BMW παράγει χρήματα από τη θέση της ως ηγέτη στην πολυτελή ειδική κατηγορία. Και το κάνει για δύο λόγους. Ο ένας είναι η συνέπειά της στο να προσφέρει σπουδαία οδηγησιμότητα και το άλλος η καινοτομία», είπε ο Walshe.
. Η Google παραμένει No. 1 Όταν ερχόμαστε να κατατάξουμε όλη την αγορά με όλες τις φίρμες, η Google παραμένει στο top spot με την αξία της να ανεβαίνει κατά 7% στα $245,6 δισεκατομμύρια. Η Apple βρίσκεται στη δεύτερη θέση με άνοδο 3% και αξία $234,7 δισ., ενώ την τοπ τριάδα συμπληρώνει η Microsoft με άνοδο 18% και αξία $143,2 δισ.
Οι 10 πολύτιμες εταιρείες αυτοκινήτου
1. Toyota $28,7 30 -3%
2. BMW $24,6 35 -8%
3. Mercedes-Benz $23,5 40 +4%
4. Ford $13,1 83 0%
5. Honda $12,2 91 -8%
6. Nissan $11,3 100 -1%
7. Audi $9,4 * -1%
8. Tesla $5,9 * +32%
9. Land Rover $5,5 * +17%
10. Porsche $5,1 * +16%
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.