Το εμπρός μέρος του ανανεωμένου Peugeot 308 μοιάζει και είναι πολύ οικείο καθώς οι αλλαγές είναι μικρές και εστιάζονται στη γρίλια, τα LED φώτα ημέρας, τους προφυλακτήρες, τα φώτα ομίχλης και τα γραφικά στα πίσω φωτιστικά σώματα. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες ενώ στο εσωτερικό η εικόνα άλλαξε περισσότερο. «Ολόφρεσκα» είναι τα διακοσμητικά, οι επενδύσεις, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων i-cockpit, το σύστημα πλοήγησης με φωνητικές εντολές και χάρτες από την TomTom. Όλα αυτά καθιστούν τη καμπίνα του ανανεωμένου 308 ιδιαίτερα φιλική προς τον οδηγό και τους επιβάτες.
Οι αλλαγές κορυφώνονται κάτω από το καπό. Για παράδειγμα η έκδοση 308 GT φορά τον δίλιτρο BlueHDi πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 180 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων το οποίο προσφέρει μια ιδιαίτερα γραμμική απόκριση συγκριτικά με το εξατάχυτο κιβώτιο το οποίο και αντικαθιστά. Το νέο 308 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της γαλλικής μάρκας που φορά τον νέο τετρακύλινδρο BlueHDi πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 130 ίππων. Το συγκεκριμένο μοντέλο «φορά» και εξάτμιση ελέγχου εκπομπών ρύπων για λιγότερους ρύπους και μικρότερη κατανάλωση.
Όσο αφορά τον εξοπλισμό διαθέσιμα είναι: cruise control, Active Lane Departure Warning και Active Safety Brake και άλλα έξι συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Σημαντική η προσθήκη στον εξοπλισμό του συστήματος Visionpark 1 το οποίο μπορεί να κατευθύνει αυτόματα το 308 σε ελεύθερο χώρο στάθμευσης.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.