Για τον πρώτο χρόνο από τη στιγμή της κυκλοφορίας της, η Aston Martin DB11 ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με έναν V12 biturbo 5,2 lt, με μέγιστη ισχύ 608 PS. Και σήμερα, όπως περιμέναμε, η γκάμα της επεκτείνεται προς τα κάτω με την προσθήκη μιας… βασικής έκδοσης, η οποία φοράει έναν biturbo V8 4,0 lt. Πρόκειται για τον κινητήρα της Mercedes-AMG που έχουμε γνωρίσει στις C 63 S και GT S. Η Aston Martin έχει επέμβει στη χαρτογράφηση, στην εισαγωγή, στην εξαγωγή και στο σύστημα λίπανσης, χωρίς να επηρεάζονται οι μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής, οι οποίες είναι και σε αυτή την περίπτωση 510 PS και 66,3 kgm.
Το βάρος της Aston Martin DB11 με τον V8 είναι κατά 115 kg χαμηλότερο από εκείνης με τον V12, δηλαδή 1.760 kg. Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ξεκινώντας από στάση, η V8 είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορη με τη V12, αφού για το 0-100 km/h ανακοινώνονται 4,0”, αντί για 3,9”. Μένει πίσω σε υψηλότερη ταχύτητα, αναμενόμενα, με την τελική να περιορίζεται από τα 320 στα 300 km/h. Αν και μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν, ας σημειωθεί ακόμη ότι οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί από τα 265 στα 230 g/km.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.