Η M4 CS τοποθετείται μεταξύ της M4 Coupe με Competition Package και της BMW M4 GTS! Παράλληλα, η BMW, λανσάρει μία νέα ονοματολογία για τα μοντέλα της. Πάνω από τα στάνταρ μοντέλα Μ θα τοποθετούνται οι εκδόσεις ενισχυμένων επιδόσεων Competition. Ένα σκαλί ψηλότερα, θα βρίσκονται οι ειδικές εκδόσεις CS. Στην κορυφή θα φιγουράρουν τα μοντέλα μέγιστων επιδόσεων, με αγωνιστικό ή σπορ χαρακτήρα που όμως έχουν κανονική έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο.
Πηγή ισχύος ο τρίλιτρος κινητήρας με αυξημένη την ισχύ κατά 10 ίππους, στους 460 hp. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo, η M4 CS επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε λιγότερο από τέσσερα δεύτερα, με το χρονόμετρο να σταματά στα 3,9’’. Η τελική ταχύτητα της M4 CS, που διαθέτει M Driver’s Package στο βασικό εξοπλισμό της, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h. Με δύο υπερσυμπιεστές μονής εισαγωγής (mono-scroll), εναλλάκτη αέρα, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας στοχεύει σαφώς στην υψηλές επιδόσεις, ενώ παράλληλα παράγει πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές και πετυχαίνει υψηλά επίπεδα απόδοσης (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8,4 l/100 km*, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 197 g/km*). Η νέα BMW M4 CS εφοδιάζεται στάνταρ με το επτατάχυτο M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Τ
ο προηγμένο κιβώτιο έχει ανεξάρτητο ψυγείο λαδιού και επιτρέπει αυτόματες αλλά και μηχανικές αλλαγές με τους μοχλούς στο τιμόνι. Οι αλλαγές γίνονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου χωρίς διακοπή στη ροή ισχύος, ενώ μία μακριά έβδομη σχέση κρατά χαμηλά τις στροφές και την κατανάλωση σε μακρινά ταξίδια. Με έμφαση στις ανάγλυφες φόρμες, οι σχεδιαστές της BMW M GmbH έδωσαν στη νέα M4 CS μία εμφάνιση που αντανακλά τις σπορ προθέσεις του αυτοκινήτου. Στοιχείο ταυτότητας του εντυπωσιακού εμπρός τμήματος μαζί τους προηγμένους δίδυμους προβολείς LED με τα κομμένα άκρα είναι η εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς τριών τμημάτων. Αυτοί τροφοδοτούν με άφθονο αέρα ψύξης τόσο τον κινητήρα υψηλών επιδόσεων όσο και τα συνθετικά φρένα Μ που είναι ανθεκτικά στη σκληρή χρήση, με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και διπίστονες πίσω. Το νέο, ειδικό εμπρός σπλίτερ, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αποκλειστικά για την ειδική έκδοση M4 CS. Για βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, αυτό συνεργάζεται με το πίσω διαχύτη - γνωστό από τη BMW M4 GTS - και την επίσης νέα αεροτομή τύπου Gurney από ανθρακονήματα στο πορτμπαγκάζ για μείωση της αεροδυναμικής άνωσης.
Καινοτόμα πίσω φώτα με τεχνολογία OLED (Organic Light Emitting Diode) που λανσαρίστηκαν από τη BMW M GmbH αποκλειστικά για τις M4 CS και M4 GTS, ανοίγουν νέους ορίζοντες, ενώ το εμπρός σπλίτερ, η αεροτομή Gurney και ο πίσω διαχύτης, μαζί με το μακρύ καπό από CFRP, την κομψή coupe γραμμή οροφής, τους κομψούς εξωτερικούς καθρέπτες M και τους μυώδεις θόλους των τροχών, συνθέτουν μία άκρως δυναμική σιλουέτα για τη BMW M4 CS ακόμα και όταν είναι ακίνητη.
Η BMW M4 CS θα πωλείται στην τιμή των 120.000 Ευρώ.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.