«H Renault επενδύει στα SUV αυτοκίνητά της προκειμένου να διατηρήσει τη δυναμική των πωλήσεών της στην ευρωπαϊκή αγορά» υποστηρίζει μεταξύ άλλων ο Thierry Koskas, επικεφαλής πωλήσεων και marketing της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε συνέντευξη που παραχώρησε στους δημοσιογράφους. Πέρσι η Renault έγινε η Νο2 εταιρία της Ευρώπης σε πωλήσεις, πίσω από την VW που ήταν στην πρώτη θέση με σημαντική διαφορά. Τώρα όμως, μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Opel από την PSA, το παιχνίδι έχει αλλάξει κανόνες και ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και πιο σκληρός.
Ο Κoskas αρνήθηκε να σχολιάσει τις στρατηγικές επιπτώσεις αυτής της κίνησης αλλά παραδέχτηκε ότι η Renault είναι σε θέση να κερδίσει μερίδιο αγοράς στη γηραιά ήπειρο. «Βλέπουμε ότι η αγορά εξακολουθεί να μεγαλώνει, όχι με τους ρυθμούς του 2016 αλλά από 1.5 έως 2.0%» τόνισε. Οι αναλυτές εκτιμούν πως η πρόσφατη επιτυχία της Renault στην Ευρώπη οφείλεται τόσο στην ανανεωμένη γκάμα της (από το 2012 και μετά) όσο και στην εισαγωγή πολλών νέων μοντέλων στην αγορά τα τελευταία χρόνια. Βέβαια φέτος δεν έχει πολλές νέες παρουσίες αν εξαιρέσει κανείς το νέο Koleos, μεσαίου μεγέθους SUV, και το Alaska Pickup που βασίζεται στο Nissan Navara.
Στις αρχές του μήνα, στη Γενεύη, η γαλλική μάρκα παρουσίασε το ανανεωμένο Captur, το best-seller συμπαγές SUV στην Ευρώπη πέρσι, του οποίου οι σχεδιαστικές πινελιές ενισχύουν την ταύτισή του με το συμπαγές SUV Kadjar. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και το Koleos. Πρέπει σ’ αυτό το σημείο να τονιστεί ότι το 26,9% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη το 2016 ήταν SUV. Σύμφωνα με τον Koskas το μερίδιο αυτό θα αυξηθεί. «Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο για ανάπτυξη σε αυτή την κατηγορία, μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν περισσότερες προσφορές» είπε. «Έχουμε ένα SUV σε κάθε κατηγορία - Captur στην κατηγορία Β (subcompact), Kadjar στη C (compact) και έχουμε τώρα το Koleos στην D (μεσαίου μεγέθους). Είμαστε σε καλό δρόμο».
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.