Συγκεκριμένα, τα στοιχεία του Οργανισμού αφορούσαν την αγορά αυτοκινήτου για το 2016 σε παγκόσμια βάση. Η πιο δημοφιλής κατηγορία ήταν τα SUV και τα crossover, με την αύξηση των πωλήσεών τους να αγγίζει το 20% σε σχέση με το 2015. Η κατηγορία με τη μεγαλύτερη άνοδο ήταν εκείνη των compact premium μοντέλων που κέρδισε 40% και στην οποία η BMW X1 βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων.
Η δεύτερη γενιά της BMW X1 είναι η διάδοχος του μοντέλου που χάραξε νέους δρόμους στην κατηγορία, επαναπροσδιορίζοντας το DNA ενός Sports Activity Vehicle στην αγορά των premium compact μοντέλων. Το μοντέλο X1 έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη γκάμα της BMW το 2009 και μόλις σε έξι χρόνια παρουσίας κατάφερε να διαθέσει πέραν των 730 χιλιάδων αυτοκινήτων και να γίνει ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της BMW. Και φυσικά να πάρει και την πρώτη θέση στην κατηγορία της. Η ζήτηση ήταν από την αρχή τόσο μεγάλη που η εταιρεία αναγκάστηκε να αυξήσει εξαρχής την παραγωγή για να καταφέρει να ανταποκριθεί. Ανάλογη επιτυχία καταγράφηκε και στις πωλήσεις του μοντέλου στην Κυπριακή αγορά.
Η δεύτερη γενιά της επιτυχημένης X1 ταυτίζεται περισσότερο σχεδιαστικά με τα μεγαλύτερα Χ3 και Χ5. Είναι χτισμένη πάνω στην πλατφόρμα UKL που γνωρίζουμε από τη Σειρά 2 Active Tourer. Το βάρος της ξεκινά από τα 1.480 κιλά με τον αεροδυναμικό συντελεστή της να ανέρχεται τα 0,30 Cd. Η φιλοσοφία Χ συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Το μοντέλο υποδέχεται τους επιβάτες της με υλικά υψηλής ποιότητας, εργονομική σχεδίαση και υπερυψωμένα καθίσματα (+36 mm μπροστά, +64 mm πίσω) που βελτιώνουν την περιφερειακή ορατότητα του οδηγού. Η σχεδίαση εσωτερικού της νέας BMW X1 συνδυάζει το οδηγοκεντρικό cockpit - σήμα κατατεθέν της μάρκας - με πινελιές που προάγουν το κύρος, την οδηγική απόλαυση και ένα σύγχρονο premium περιβάλλον.
Συγχρόνως, οι δυναμικοί και αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και diesel, σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες BMW EfficientDynamics είναι τα κύρια συστατικά κάτω από το καπό. Συγκεκριμένα, δύο βενζινοκινητήρες και τρεις diesel διατίθενται αρχικά στη γκάμα του μοντέλου. Τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι που προέρχονται από τη νέα γκάμα κινητήρων του BMW Group αποδίδοντας από 150 έως 231 ίππους. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με οκτατάχυτο Steptronic, και τα δύο σε εξελιγμένη μορφή. Το ίδιο και για το σύστημα AWD xDrive που εφοδιάζει ορισμένες εκδόσεις. Οι βασικές εκδόσεις της Χ1 είναι μπροστινοκίνητες και κινούνται από τους νέους 3κύλινδρους των 1,5 λ. στην έκδοση βενζίνης με 136 ίππους (sDrive18i) και στην έκδοση diesel με 115 ίππους (sDrive16d).
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.