Αυτό αφορούσε τον αριθμό των μοντέλων της που κατασκεύασε και ήταν εφοδιασμένα με τεχνολογία 4κίνησης quattro. Μια ενσωματωμένη τεχνολογία που συμβάλει τα μέγιστα τόσο στον τομέα της ασφάλειας, όσο και της οδηγικής ευχαρίστησης, ακόμα και συνθήκες χιονιού ή πάγου. Το μοντέλο ορόσημο που έφερε τον αριθμό ‘8,000,000’ ήταν ένα κόκκινο Audi Q5 2.0 TFSI quattro. Η τεχνολογία quattro πρωτοεμφανίστηκε το 1980 και είναι σήμερα διαθέσιμη σε πάνω από 100 εκδόσεις μοντέλων.
Το σύστημα 4κίνησης quattro είναι στάνταρ στα Audi Q7, A4 allroad quattro, A6 allroad quattro, A8, R8 και σε όλα τα μοντέλα εκδόσεων S και RS, ενώ διατίθεται σαν προαιρετική επιλογή σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα και εκδόσεις. Το 2015, το 44% των πελατών της Audi σε ολόκληρο τον κόσμο, επέλεξαν μοντέλα με σύστημα 4κίνησης quattro. Η Audi προσφέρει το σύστημα quattro σε διάφορες εκδόσεις, προσαρμοσμένο ειδικά για κάθε μοντέλο. Για τη σειρά των μοντέλων compact με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα, στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος υδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης. Στο σπορ μοντέλο R8, με τον κινητήρα στο κέντρο, ο πολύδισκος συμπλέκτης βρίσκεται στον εμπρός άξονα. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, τα ενεργά αυτά συστήματα κατανέμουν, με μεταβαλλόμενο ποσοστό, τη ροπή και στους δύο άξονες. Η πιο πρόσφατη φάση εξέλιξης από την Audi είναι το σύστημα 4κίνησης quattro με ultra technology, το οποίο έχει και αυτό σχεδιαστεί για μοντέλα με κινητήρες τοποθετημένους κατά το διαμήκη άξονα. Το 1980 παρουσιάστηκε το σύστημα μόνιμης 4κίνησης στα αυτοκίνητα της Audi.
Μια κίνηση / ορόσημο στην παγκόσμια αυτοκινητιστική ιστορία.
Μέχρι τότε κανένας άλλος κατασκευαστής δεν είχε κατασκευάσει, για μαζική παραγωγή, ένα τόσο γρήγορο και ελαφρύ σύστημα τετρακίνησης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία λανσαρίστηκε το 1980 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, στο μοντέλο Ur-quattro. Το 1986 η Audi αντικατέστησε το πρώτης γενιάς χειροκίνητης εμπλοκής κεντρικό διαφορικό, με το διαφορικό τύπου Torsen, το οποίο είχε τη δυνατότητα μεταβαλλόμενης κατανομής της ροπής.
Το 2005 σειρά είχε το πλανητικό διαφορικό, με την ασύμμετρη, δυναμική κατανομή της ροπής. Το κεντρικό μπλοκέ διαφορικό βελτιώνεται και αυτό συνεχώς από την Audi και θεωρείται σαν σημείο αναφοράς σήμερα σε τομείς όπως είναι η πρόσφυση και η οδική συμπεριφορά, σε συνδυασμό πάντα με το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος. Η τεχνολογία quattro χάρισε επίσης πολλούς αγωνιστικούς θριάμβους στην Audi. Ο κατάλογος των επιτυχιών περιλαμβάνει μέχρι στιγμής τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι, έξι πρώτες θέσεις στη φημισμένη ανάβαση του Pikes Peak, ένα τίτλο στην Αμερικανική σειρά αγώνων TransAm, δύο τίτλους DTM, 11 εθνικά πρωταθλήματα Super Touring Car, και ένα Παγκόσμιο τίτλο Touring Car World Cup. Παράλληλα, η πιο πρόσφατη επιτυχία για την τεχνολογία quattro ήταν η κατάκτηση του τίτλου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross με τον Mattias Ekström και το Audi S1 EKS RX Quattro.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.