Ενόψει των αλλαγών που φέρνει η αυτοκινητοβιομιχανία του μέλλοντος, η Ford αναθεωρεί το σχεδιαστικό της ύφος στο εσωτερικό πολλών μοντέλων της. Η αρχή γίνεται με το Fiesta, το δημοφιλές super mini, που διατίθεται πλέον με βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και αναβαθμισμένο εξοπλισμό. Οι αποφάσεις για την σχεδιαστική προσέγγιση της επόμενης γενιάς Fiesta πάρθηκαν πριν καν γίνει το πρώτο σχέδιο στο χαρτί. Σχεδιαστές και ειδικά εκπαιδευμένοι ψυχολόγοι πέρασαν χιλιάδες ώρες αξιολογώντας την αλληλεπίδραση των ανθρώπων με τα οχήματά τους, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως προηγμένο λογισμικό παρακολούθησης της κόρης του ματιού, παράλληλα με την παραδοσιακή μέθοδο του feedback από σχόλια πελατών.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, η Ford απέκτησε πολύτιμες πληροφορίες για τον τρόπο συνύπαρξης των πελατών με τα αυτοκίνητά τους και τη χρήση του εσωτερικού σε καθημερινή βάση, κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν διαφορετικούς χαρακτήρες για κάθε έκδοση Fiesta, με σχέδια που έχουν άμεση απήχηση σε μία ευρεία βάση πελατών. «Οι άνθρωποι αποφασίζουν μέσα σε τρία λεπτά εάν τους αρέσει ή όχι ένα προϊόν, το ίδιο ισχύει και για το αυτοκίνητο» δήλωσε ο Amko Leenarts, υπεύθυνος παγκόσμιων δραστηριοτήτων σχεδίασης εσωτερικού της Ford. «Από τη στιγμή που μπαίνεις μέσα, δημιουργείς συνειρμούς με τη μυρωδιά, την αίσθηση των επιφανειών ή τον ήχο της πόρτας που κλείνει και είναι πολύ αποτελεσματικό εάν εμείς – ως σχεδιαστές – μπορούμε να συμβάλλουμε στη δημιουργία της τέλειας εμπειρίας για τον καταναλωτή».