Το αυτοκίνητο επιβεβαιώνει τον σπορ του χαρακτήρα, επιταχύνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Το επόμενο στάδιο στην εξέλιξη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η κατασκευή των εκδόσεων που φέρουν τετρακίνηση.
Η Volkswagen, λοιπόν, δημιούργησε την τετρακίνητη έκδοση του ID.4, η οποία φέρει την ονομασία GTX. Το ID.4 GTX διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον μπροστινό άξονα και έναν στον πίσω, οι οποίοι συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 220 kW (299 ιπποι), προσδίδοντας ταυτόχρονα στο όχημα χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης, με τη χρήση ενός κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης. Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης, δεν υπάρχει μηχανικός σύνδεσμος μεταξύ των αξόνων, γι' αυτό δεν υπάρχει κεντρική σήραγγα στο εσωτερικό του οχήματος, κάτι που συμβάλλει σε πολύ μεγάλους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες.
Το αυτοκίνητο επιβεβαιώνει τον σπορ του χαρακτήρα, επιταχύνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συμπαγείς και ελαφριοί. Ο πίσω άξονας είναι εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) με ισχύ 150 kW (204 ίππων) και υψηλό βαθμό απόδοσης, ενώ αυτός του μπροστινού άξονα είναι ασύγχρονος (ASM).
Η τετρακίνηση βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου. Καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να επιτύχει την ιδανική ισορροπία απόδοσης, δυναμικής και σταθερότητας οδήγησης. Σε πολλές καταστάσεις οδήγησης, λειτουργεί μόνο ο PSM στον πίσω άξονα. Ο ASM στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται όταν το απαιτήσουν το επιθυμητό σπορ στιλ οδήγησης ή η αυξημένη πρόσφυση, με τόσο ομαλό τρόπο που ο οδηγός δεν θα το παρατηρήσει καν.
Το ID.4 GTX θα κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.