Φόρμα αναζήτησης

Να τον βλέπει ως σύμμαχο και όχι ως πελάτη

Αυτή την περίοδο οι ομάδες λανσάρουν τα εισιτήρια διαρκείας με στόχο να μαζέψουν ρευστό σε αυτή τη νεκρή περίοδο που δεν υπάρχουν έσοδα αλλά υπάρχουν μπόλικα έξοδα λόγω μεταγραφών.

Πρέπει όμως οι ομάδες να αντιληφθούν πως πρέπει τα κίνητρα που θα δώσουν στον κόσμο τους να είναι τέτοια που να τον αναγκάσουν να πάει γήπεδο.

Να μην τον βλέπουν μόνο ως πελάτη, αλλά και ως σύμμαχο στην προσπάθεια για εισροή χρημάτων.

Να τον κάνει να αντιληφθεί πως η ομάδα δεν είναι ενός αλλά όλων.

Ο κόσμος δίνει ένα σημαντικό κονδύλι από το εισόδημά του και θέλει να βλέπει ποιοτική και… φθηνή μπάλα κάτω από ανέσεις, και φυσικά την ομάδα του να κερδίζει.