Φόρμα αναζήτησης

H FIA απάντησε γιατί καλύπτει τη Ferrari

H Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) συνεχίζει να καλύπτει τη Ferrari, στο θέμα που ανέκυψε με τον συμβιβασμό για πιθανές παρατυπίες του κινητήρα της.

Η FIA απαντά χωρίς στην ουσία να απαντά, στη χθεσινή ομοβροντία που δέχτηκε από όλες τις ομάδες που συμμετέχουν στην Formula 1, εκτός της πέτρας του σκανδάλου Ferrari, της Haas και της Alfa Romeο, που χρησιμοποιούν τους κινητήρες της.

Το ιστορικό της κρίσης

Όλα ξεκίνησαν από την επίσημη ανακοίνωση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου την προηγούμενη εβδομάδα, με την οποία ενημέρωσε ότι ήρθε σε μυστική συμφωνία με τη Ferrari σχετικά με τις κατηγορίες περί παράνομων παρεμβάσεων στους κινητήρες των μονοθεσίων της Scuderia το 2019.

Μάλιστα οι επτά ομάδες είναι τόσο έξαλλες, ώστε απέστειλαν στη FIA μία κοινή δήλωση στην οποία εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους για το χειρισμό της υπόθεσης και απειλούν με νομικές ενέργειες εφόσον δεν υπάρξει διαφάνεια.

Η απάντηση της FIA

Με ανακοίνωσή της σήμερα Πέμπτη 5 Μαρτίου, η FIA απαντά στην ανακοίνωση των Mercedes, Red Bull, McLaren, Renault, Racing Point, Alpha Tauri και Williams πως παρότι έκανε εκτεταμένες έρευνες για την πιθανολογούμενη παράβαση της κινητήριας μονάδας της Ferrari του 2019, δεν κατάφερε να βρει επαρκή στοιχεία για να τεκμηριώσει την παρανομία.

Ταυτόχρονα όμως, δεν έμεινε και ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, καθώς στοιχεία που ζητήθηκαν για την ολοκλήρωση της έρευνας δεν ήταν δυνατόν να παρασχεθούν από τη Ferrari, για αντικειμενικούς λόγους.

Με δεδομένα τα παραπάνω, η FIA διαβεβαιώνει ότι είχε δύο επιλογές:

  1. Να κινήσει χρονοβόρα νομική διαδικασία με αβέβαιο αποτέλεσμα, η οποία θα δημιουργούσε προβλήματα σε όλη την οργάνωση της F1 και στο σπορ γενικότερα ή
  2. Να “τραβήξει το αυτί” της Ferrari, να την υποχρεώσει να μην ξανακάνει αυτό που η ίδια δεν παραδεχόταν ότι είχε κάνει και να προχωρήσει σε συμβιβασμό.

Προκρίνοντας τη 2η επιλογή, η FIA υποστηρίζει ότι η συμβιβαστική συμφωνία που πραγματοποίησε με τη Ferrari αποτελεί ένα σύνηθες νομικό εργαλείο, το οποίο μάλιστα είναι απόλυτα σύμφωνο προς το άρθρο 4 των δικαστικών και πειθαρχικών κανόνων του καταστατικού της Διεθνούς Ομοσπονδίας.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω είναι περισσότερο από προφανές ότι η FIA δεν απαντά στην ουσία των όσων την εγκαλούν οι ομάδες, δηλαδή στο αίτημα να παρέχει όλο το κείμενο της συμφωνίας συμβιβασμού με τη Ferrari.

Μετά και τον κοροναϊό, που απειλεί αρκετούς αγώνες του πρωταθλήματος εκτός του ήδη ακυρωμένου Γκραν Πρι της Κίνας, έχουμε έναν ακόμα λόγο εν εξελίξει, που μπορεί να τινάξει τα πάντα στον αέρα. Μείνετε συντονισμένοι.

Πηγή: gazzetta.gr

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.