Φόρμα αναζήτησης

Έτσι «δελέασε» η Red Bull τον Φερστάπεν

Ο φόβος της Mercedes που καιροφυλακτούσε, υποχρέωσε τη Red Bull να προσφέρει ένα ηγεμονικό συμβόλαιο στον Ολλανδό, προκειμένου να μην μετακομίσει από το 2021 στη γερμανική ομάδα.

Βαθιά το χέρι στην τσέπη έβαλε η Red Bull για να ανανεώσει τη συνεργασία της με τον Μαξ Φερστάπεν έως τα τέλη του 2023, καθώς φοβήθηκε μην πάει ο Ολλανδός το 2021 στη Mercedes. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο σύμβουλος των «Ταύρων», δόκτωρ Χέλμουτ Μάρκο, «δεν ήταν φτηνό το νέο συμβόλαιο, όμως δεν είχα όρεξη να παίξω πόκερ». Ο Μάρκο ομολόγησε μάλιστα, ότι «είχα μεγάλο φόβο, ότι θα έχανα τον Μαξ από τη Mercedes».

Ο Αυστριακός δεν θέλησε να αποκαλύψει πόσο κόστισε στην ομάδα του το νέο συμβόλαιο του Ολλανδού. Το γερμανικό «Auto Bid motorsport» κάνει λόγο για τουλάχιστον 60 εκατομμύρια ευρώ, που θα εισπράξει έως τα τέλη του 2023 ο Mad Max, ενώ η ιστοσελίδα Motorsport.com ανεβάζει τον πήχη ακόμη ψηλότερα και πιο συγκεκριμένα σε σχεδόν 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Αν ισχύει μάλιστα η τελευταία πληροφορία, τότε περιλαμβάνεται πλέον ο Μαξ Φερστάπεν στην ολιγομελή παρέα των καλύτερα αμειβόμενων κορυφαίων πιλότων της Formula 1.

Η εντυπωσιακή αύξηση των αποδοχών του Φερστάπεν αποτελεί -μεταξύ άλλων- και απόρροια των νέων ανώτατων ορίων, που θα ισχύουν από το 2021 για τις ομάδες της Formula 1. Χάρη σε αυτά τα χαμηλότερα όρια, εξοικονομεί η Red Bull πόρους που μπορεί να διαθέσει επιπρόσθετα για τους οδηγούς της, καθώς οι αμοιβές τους εξαιρούνται από τους προϋπολογισμούς. Ετσι μπορεί πλέον να αμείβεται βασιλικά ο Ολλανδός και ταυτόχρονα να μην κοστίζει στη Red Bull περισσότερα χρήματα η ομάδα της στη Formula 1.

Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, το νέο συμβόλαιο του Ολλανδού δεν περιλαμβάνει κάποια ρήτρα εξόδου απλά η Red Bull διαβεβαίωσε τον Φερστάπεν, ότι θα έχει στη διάθεσή του έναν ανταγωνιστικό κινητήρα. Αυτόν τον έχει έτσι και αλλιώς αυτή τη στιγμή και φέρει τη σφραγίδα της Honda, η οποία ακούγεται ότι πληρώνει ένα μέρος του συμβολαίου του 22χρονου πιλότου. Μάλιστα κυκλοφόρησε η φήμη, ότι ο Ολλανδός θα πληρώνεται ουσιαστικά μισά – μισά από τη Red Bull και τη Honda!

Πάντως υπάρχει μία μικρή αβεβαιότητα, αφού η συνεργασία της Honda με τους Αυστριακούς ολοκληρώνεται το 2021 και –επίσημα τουλάχιστον- θα μπορούσαν να αποχωρήσουν οι Ιάπωνες από εκεί και μετά. Πρόκειται όμως για ένα σενάριο, που δεν προβληματίζει τον Χέλμουτ Μάρκο ο οποίος δήλωσε, ότι «είμαι αισιόδοξος, ότι θα συνεχίσουν».

Πηγή: gazzetta.gr

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.