Φόρμα αναζήτησης

Επανέρχεται η καρό σημαία στη Formula 1 – Επικυρώθηκε το πρόγραμμα του 2020

Μια σειρά από αλλαγές στους τεχνικούς και αθλητικούς κανονισμούς της Φόρμουλα Ένα για το 2020 ενέκρινε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, το οποίο συνεδρίασε σήμερα (5/12) στο Παρίσι, και μια από αυτές είναι ότι η… κανονική καρό σημαία και όχι μια ηλεκτρονική οθόνη θα είναι -ξανά- το σημάδι για το οριστικό τέλος ενός γκραν πρι.

Υπενθυμίζεται ότι, για το 2019, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) άλλαξε τους κανονισμούς, προκειμένου μια φωτεινή οθόνη να σημαίνει το τέλος του αγώνα. Αυτή η αλλαγή ήρθε ως αντίδραση στο λάθος που έγινε στο καναδικό γκραν πρι του 2018, όταν η κακή συνεννόηση ανάμεσα σε στέλεχος του αγώνα και τη διάσημη προσκεκλημένη, Γουίνι Χάρλοου, είχε ως αποτέλεσμα η καρό σημαία να «πέσει» κατά λάθος νωρίτερα.

Φέτος, όμως, στο ιαπωνικό γκραν πρι, ένα λάθος του συστήματος είχε ως αποτέλεσμα η ηλεκτρονική οθόνη να σημάνει το τέλος του αγώνα στον 52ο από τους 53 γύρους, μολονότι όλοι οι οδηγοί συνέχισαν κανονικά έως το προγραμματισμένο τέλος του αγώνα στην πίστα της Σουζούκα. Αυτή η εξέλιξη ωφέλησε τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος κατετάγη ένατος και μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα, αν και εγκατέλειψε μετά από σύγκρουσή του με τον Πιέρ Γκασλί στον τελευταίο γύρο, καθώς ως τελικό αποτέλεσμα «μέτρησε» η κατάταξη των οδηγών ύστερα από την ολοκλήρωση του 52ου γύρου.

Επίσης, η FIA αύξησε σε τρεις τον αριθμό των MGU-K που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας οδηγός στη σεζόν του 2020, ύστερα από την αύξηση του αριθμού των αγώνων της χρονιάς σε 22. Η MGU-K είναι το «κομμάτι» της μονάδας ισχύος που συλλέγει κινητική ενέργεια μέσα από το φρενάρισμα, ενώ το 2019 κάθε «πιλότος» είχε δύο στη διάθεσή του για ολόκληρη τη χρονιά.

Επιπρόσθετα, ύστερα από τη σχετική αλλαγή των κανονισμών, οι ομάδες της Φόρμουλα Ένα δεν θα επιτρέπεται να κρύβουν τα μονοθέσιά τους από τους φιλάθλους και τις αντίπαλες ομάδες στη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

Στο μεταξύ, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επικύρωσε και το αγωνιστικό πρόγραμμα της Φόρμουλα Ένα για το 2020, το οποίο θα περιλαμβάνει τον αριθμό ρεκόρ των 22 γκραν πρι. Αυτό έχει ως εξής:

15 Μαρτίου Αυστραλία (Μελβούρνη)

22 Μαρτίου Μπαχρέιν (Σακχίρ)

5 Απριλίου Βιετνάμ (Ανόι)*

19 Απριλίου Κίνα (Σανγκάη)

3 Μαΐου Ολλανδία (Ζάντφορτ)*

10 Μαΐου Ισπανία (Βαρκελώνη)

24 Μαΐου Μονακό

7 Ιουνίου Αζερμπαϊτζάν (Μπακού)

14 Ιουνίου Καναδάς (Μόντρεαλ)

28 Ιουνίου Γαλλία (Λε Καστελέ)

5 Ιουλίου Αυστρία (Σπίλμπεργκ)

19 Ιουλίου Μ. Βρετανία (Σίλβερστοουν)

2 Αυγούστου Ουγγαρία (Βουδαπέστη)

30 Αυγούστου Βέλγιο (Σπα)

6 Σεπτεμβρίου Ιταλία (Μόντσα)

20 Σεπτεμβρίου Σιγκαπούρη

27 Σεπτεμβρίου Ρωσία (Σότσι)

11 Οκτωβρίου Ιαπωνία (Σουζούκα)

25 Οκτωβρίου ΗΠΑ (Όστιν)

1 Νοεμβρίου Μεξικό (Πόλη του Μεξικού)

15 Νοεμβρίου Βραζιλία (Σάο Πάουλο)

29 Νοεμβρίου Άμπου Ντάμπι (Γιάς Μαρίνα)

* Με αστερίσκο οι αγώνες όπου εκκρεμεί η έγκριση της πίστας από τη FIA.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.