Φόρμα αναζήτησης

Formula 1: Τα δεδομένα για τις 20 θέσεις στο grid του 2021

Πρωτάθλημα δεν έχουμε ακόμη για το 2020, αν όλα κυλήσουν ομαλά θα δούμε τα πρώτα φώτα της εκκίνησης να σβήνουν στις 5 Ιουλίου στην Αυστρία (η οποία θα διοργανώσει και δεύτερο Grand Prix, όπως και το Σίλβερστοουν), ωστόσο κάποια στιγμή η ζωή θα συνεχιστεί και η επιστροφή στην κανονικότητα θα είναι γεγονός.

Την ώρα που οι περισσότερες ομάδες της Formula 1 αντιμετωπίζουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα από την πανδημία του κορονοϊού και κάποιες από αυτές, όπως για παράδειγμα η McLaren, σκέφτονται δραστικά μέτρα για να καλύψουν τη χασούρα των δεκάδων, αν όχι εκατοντάδων εκατομμυρίων, οι παράγοντές τους είναι αναγκασμένοι να κοιτάξουν και λίγο μακρύτερα.

H Ferrari κι ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα ολοκληρώσουν στο τέλος του 2020 τη συνεργασία τους, με τη Scuderia να δίνει θέση στον Κάρλος Σάινθ από το 2021. Ο Ισπανός θα αποχωρήσει από τη McLaren που βρήκε τον αντικαταστάτη του στο πρόσωπο του Ντάνιελ Ρικάρντο, με αποτέλεσμα το grid της επόμενης περιόδου να παίρνει σιγά-σιγά μορφή, αλλά να έχει και πολλά ερωτηματικά.

MERCEDES – ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ
Τόσο ο Λούις Χάμιλτον, όσο και ο Βαλτέρι Μπότας έχουν συμβόλαια που ολοκληρώνονται στο φινάλε της χρονιάς. Ο πολυνίκης Βρετανός έχει άψογη συνεργασία με τον Τότο Βολφ και θέλει να μείνει στην ομάδα, οπότε η λογική λέει πως οι διαπραγματεύσεις δεν θα είναι ούτε χρονοβόρες, ούτε δύσκολες. Ο Χάμιλτον θέλει να σπάσει τα ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ σε νίκες (91-84) και πρωταθλήματα (7-6), οπότε η Mercedes παραμένει το ιδανικό περιβάλλον για να του δώσει όσα χρειάζεται ώστε να προχωρήσει προς το τέλος της καριέρας του με τον απόλυτο στόχο να γίνει ο κορυφαίος όλων των εποχών.

Ο Μπότας, από την άλλη, θα παίξει φέτος τη θέση του την ώρα που οι φήμες λένε ότι ο Βολφ σκέφτεται, παρά το γεγονός ότι λέει το αντίθετο, να βάλει δίπλα στον Χάμιλτον τον Τζορτζ Ράσελ, τον νεαρό οδηγό της Williams που έχει αναδειχθεί μέσα από το πρόγραμμα της Mercedes. Εκτός κι αν γίνει η έκπληξη με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, αν και το πιθανότερο σενάριο για εκείνον είναι η απόσυρση από τη δράση.

FERRARI – ΛΕΚΛΕΡΚ ΚΑΙ ΣΑΙΝΘ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Νεανικό δίδυμο θα έχει η Scuderia, με τον 22χρονο Τσαρλς Λεκλέρκ να είναι το νούμερο 1 και τον Κάρλος Σάινθ το νούμερο 2 σε έναν ρόλο που πάντως δεν προβληματίζει τον 25χρονο Ισπανό που έχει συνηθίσει να ανατρέπει προγνωστικά, εκτιμήσεις και να κάνει συνεχώς βήματα προς τα εμπρός από τη μέρα που μπήκε στη Formula 1, το 2015.

RED BULL – ΜΑΞ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΦΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 2
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν πάει πουθενά. Έχει συμβόλαιο έως το 2023, είναι το παρόν και το μέλλον της ομάδας και φυσικά θα συνεχίσει να είναι το νούμερο 1. Δίπλα του ο Κρίστιαν Χόρνερ και ο Χέλμουτ Μάρκο θα ήθελαν τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ξέρουν όμως ότι δεν μπορούν να φτάσουν σε αυτά τα οικονομικά μεγέθη μετά από την πανδημία του κορονοϊού. Ο νεαρός Άλεξ Άλμπον έχει ταλέντο και ικανότητες για να πρωταγωνιστήσει, δεν έχει όμως συμβόλαιο για το 2021 και θα πρέπει να το κερδίσει στη φετινή περίοδο. Έχει καλές πιθανότητες για να τα καταφέρει.

RENAULT – ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΡΙΚΑΡΝΤΟ
Ο Έστεμπαν Οκόν έχει συμβόλαιο τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2021 και ίσως αυτό επεκταθεί για μία ακόμη σεζόν. Πλέον δίπλα του δεν θα βρίσκεται ο Ντάνιελ Ρικάρντο που θα μετακομίσει στη McLaren για να αντικαταστήσει τον Κάρλος Σάινθ, αλλά κάποιος εξίσου έμπειρος, αν όχι ακόμη πιο έμπειρος από τον 31χρονο Αυστραλό. Οι φήμες για επιστροφή του Φερνάντο Αλόνσο είναι πολύ έντονες τα τελευταία 24ωρα, ο Ισπανός φαίνεται πως δεν συμβιβάστηκε με τη σύνταξη και ίσως αποτελεί μια καλή επιλογή για μια ομάδα που είχε όνειρο να πρωταγωνιστήσει, αλλά έμεινε στάσιμη και βρίσκεται σε μια πολύ ιδιαίτερη φάση της ιστορίας της.

MCLAREN – ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ
Ο νεαρός Λάντο Νόρις και ο έμπειρος Ντάνιελ Ρικάρντο θα τρέξουν για την ομάδα το 2021 μετά από την αποχώρηση του Κάρλος Σάινθ για τη Ferrari. Σημαντική η κίνηση των Άγγλων με τον Αυστραλό που έχει ακόμη όρεξη και δίψα για να ανταγωνιστεί τους κορυφαίους, όμως τα προβλήματά τους από την πανδημία είναι μεγάλα, τόσο μεγάλα που τους αναγκάζουν να σκέφτονται σοβαρά να υποθηκεύσουν τις εγκαταστάσεις τους στο Γουόκινγκ και το μουσείο με τα δεκάδες μονοθέσια ώστε να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.

RACING POINT – ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ, ΟΧΙ ΟΔΗΓΩΝ
Η Force India έγινε Racing Point και τώρα η Racing Point θα γίνει Aston Martin. Νέα αλλαγή ονόματος, όχι όμως και δίδυμου οδηγών καθώς ο Μεξικανός Σέρτζιο Πέρεζ έχει συμβόλαιο έως το 2022 και στηρίζεται από τον συμπατριώτη του δισεκατομμυριούχο Κάρλος Σλιμ, ενώ ο Λανς Στρολ θα πάρει μια νέα συμφωνία από τη στιγμή που ο πατέρας του θα είναι εκ των ιδιοκτητών της ομάδας. Αυτός τον έβαλε στη Williams, αυτός τον έβαλε στη Racing Point, αυτός θα τον κρατήσει και στην Aston Martin εκτός αν συμβεί μια μεγάλη έκπληξη για χάρη του Σεμπάστιαν Φέτελ.

ALPHA TAURI – ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ
Τα συμβόλαια του Πιερ Γκασλί και τον Ντάνι Κβίατ ολοκληρώνονται στο τέλος του 2020 και πολύ δύσκολα θα δούμε και τους δύο να μένουν στην ομάδα.

ALPHA ROMEO – ΠΡΩΤΑ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΜΕΤΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ
Κίμι Ράικονεν και Αντόνιο Τζοβινάτσι έχουν συμβόλαιο έως το τέλος του 2020, προς το παρόν δεν ακούγεται κάτι για το μέλλον της ομάδας η οποία είναι μία από αυτές που παλεύουν για την επιβίωση και την παραμονή τους στη Formula 1. Πολλά θα κριθούν από την εξέλιξη της φετινής περιόδου, με τον Τζοβινάτσι να μοιάζει δεμένος στη θέση του και τον Ράικονεν να ξέρει ότι αν θέλει να συνεχίσει, θα πάρει επέκταση για έναν ακόμη χρόνο.

WILLIAMS – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ
Ο Τζορτζ Ράσελ έχει συμβόλαιο έως το τέλος του 2021, αν όμως η Mercedes τον θέλει για το νούμερο 2 της, θα τον πάρει. Ο Νικολάς Λατίφι είναι ο ρούκι της φετινής χρονιάς, ωστόσο στην αγγλική ομάδα αντιλαμβάνονται πως το παρόν είναι σημαντικότερο από το μέλλον, αν και πριν από μερικές μέρες έδειξαν τις προθέσεις τους επιλέγοντας τον Σάιμον Ρόμπερτς (πρώην μέλος της McLaren) για τη νεοσύστατη θέση του operations chief.

HAAS – ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ
Από το 2016 έως το 2019, συμμετείχε σε τέσσερα πρωταθλήματα και 83 αγώνες. Δεν έκανε την πορεία που περίμενε ο Τζιν Χάας, τερμάτισε πέρυσι στην ένατη θέση και ίσως το 2020 να είναι η τελευταία της σεζόν στο άθλημα. Ο Γκέντερ Στάινερ δεν περιμένει ιδιαίτερη εξέλιξη φέτος, ουδείς αποπνέει αισιοδοξία για συνέπεια και συνέχεια, οπότε τόσο ο Κέβιν Μάγκνουσεν, όσο και ο Ρομέν Γκροζάν βρίσκονται στον αέρα. Ο πρώτος θα βρει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο να μείνει στη Formula 1, ο δεύτερος μάλλον θα αποχωρήσει οριστικά από αυτή.

Πηγή: sport24.gr

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.